Fashion

Adidas Originals colaborează cu Fiorucci pentru o colecție de vară

nicoleta.ispasescu
May 17, 2019 18:27 PM

După ce au început o frumoasă colaborare, la începutul anului, Adidas Originals și brandul Fiorucci, considerat cult al anilor 70 și 80, își unesc din nou forțele creative.

Adidas Originals și Fiorucci colaborează pentru o colecție capsulă, specială pentru vara 2019.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Counting down the seconds before @adidasoriginals ? @fiorucci tomorrow. The limited edition collection will be available in-store, online and right here on insta-shop! Be fast to be first. #adidasoriginalsbyfiorucci

O postare distribuită de FIORUCCI (@fiorucci) pe

Nu este de mirare că cele două branduri colaborează din nou, având în vedere că ambele împărtășesc aceeași viziune creativă, spiritul de campion și mai ales, faptul că înțeleg cultura tinerei generații.

Dacă prima colaborare a adus în atenția publicului o colecței vibrantă și piese cool, Adidas Originals și Fiorucci au lansat, de asemenea, și o colecție specială pentru Ziua Îndrăgostiților.

Adidas Originals colaborează cu Fiorucci pentru o colecție de vară

Iată, așadar, că Adidas Originals și Fiorucci colaborează încă o dată, pentru o colecție specială de vară.

Această nouă colecție reușește să valorifice sinergia celor două mărci iconice, pentru a evidenția viziunea lor comună.

În ciuda vremii de afară, sezonul estival ne bate în geam și tot ce ne mai rămâne de făcut este să ne pregătim garderoba de vară.

Noua colecție Adidas Originals x Fiorucci vine în ajutor cu noi piese cool, cu notă vibrantă, cum ar fi crop-topuri, pantaloni scurti, hanorace etc.

Colecția se concentrează pe piesele clasice Adidas reinventate, însă cu un twist din ceea ce înseamnă Fiorucci. Rezultatul? O colecție capsulă care sărbătorește integritatea și stilul clasic al ambelor mărci.

„Adidas și Fiorucci sunt branduri autentice și au fost pionieri în industria modei, de-a lungul timpului. Credem că ambele branduri sunt poziționate pentru a comunica în mod unic cu femeia milenială și generația Z”, spun directorii executivi Fiorucci, Janie și Stephen Schaffer.

În Galeria Foto puteți vedea fotografiile campaniei.