Fashion

Alessandro Michele va reduce prezentările de modă Gucci de la 5, la 2

iulia.statie
May 28, 2020 13:36 PM

La câteva luni după ce pandemia a izbucnit în lume, un lucru este extrem de clar: industria modei se va schimba cu această criză globală.

Pe aceeasi temaCampania Gucci AW19, o mini capodoperă cinematografică

Prezentările de modă Gucci vor avea un număr redus

Dacă afacerile vor reveni la normal, aceasta va fi o nouă normalitate pe care o să o cunoaștem, ținând cont că unele dintre cele mai mari magazine s-au închis și mulți designeri sau brand-uri au dispărut. Cât despre sistemul de modă, chiar dacă prezentările sunt extrem de glamuroase, acestea nu sunt sustenabile și consumă extrem de mult.

În ultimele două săptămâni, designeri, afaceriști și oameni importanți din industria modei au început să seteze anumite linii cu privire la schimbări. Cu ocazia Memorial Day, la un an după show-ul prezentat la Musei Capitolini din Roma, Alessandro Michele a decis să scrie pe Instagram câteva idei la care s-a gândit cu privire la aceste schimbări.

Alessandro a decis să meargă în altă direcție cu brand-ul Gucci, uitând de show-urile de sezon în favoarea unei maniere mult mai creative.

„Acum că știm că tot ce făceam era mult prea furios, călătoria noastră era mult prea prefăcută…Am decis să construiesc un nou drum, departe de termenii pe care industria noastră i-a consolidat. O să ne întâlnim doar de două ori pe an, pentru a împărtăși noi capitole ale unei noi povești. Capitole dezordonate, vesele și libere ce vor fi scrise cu reguli amestecate, în locuri noi și pe platforme de comunicare.”, a scris designerul.

Michele chiar a ținut și o întâlnire virtuală pentru a-și elabora ideile. „A fost foarte dificil. Multe detalii trebuie discutate, însă viitorul an prinde contur. Cele două show-uri Gucci vor avea loc în toamnă și primăvară, deși un show în septembrie nu cred că va avea loc momentan.”, a zis acesta.

Totuși, una dintre prezentări va fi filmată digital și prezentată la Milan Digital Fashion Week, pe 17 iulie, ca un fel de epilog la modurile vechi de a funcționa ale casei de modă.

Deși încă există câteva lucruri neștiute despre viitorul industriei de modă, Michelle a provocat și celelalte case de modă pentru a avea o discuție deschisă. Cât despre Gucci, în viitoarea poveste un rol important îl va juca Marco Bizzarri, CEO al companiei.

„Sunt pasionat când vine vorba despre prezentările de modă, însă am putea să le vedem dintr-o postură diferită. Aceasta este o sugestie pe care am primit-o din experiența nouă trăită.”, a povestit Michele.