Beauty

Monica Belluci și-a creat singură dieta prin care a slăbit 18 kilograme! Tot ce trebuie să știi

iulia.statie
January 3, 2020 16:00 PM

Monica Belluci a fost mereu admirată pentru frumusețea sa și pentru silueta perfectă menținută de-a lungul timpului. Puțină lume știe, dar aceasta a fost nevoită acum ceva vreme să slăbească 18 kilograme și de atunci s-a menținut așa.

Pe aceeasi temaCe lecție de viață oferă Monica Belluci la 55 de ani

Monica Belluci are 55 de ani, dar arată perfect. Deși are un trup armonios, ea nu poate mânca orice fără să se îngrașe, așa cum bănuiește multă lume. Fostul fotomodel a trebuit să scape rapid de câteva kilograme în plus acum câțiva ani, căci ajunsese să cântărească 78 de kilograme, devenind nemulțumită de silueta sa.

Deși beneficiază de acces la cei mai buni medici și nutriționiști, actrița a ținut o dietă simplă, inventată chiar de ea. Mai mult, rezultatele au venit extrem de rapid și de atunci ea nu s-a mai îngrășat. Monica a respectat patru reguli simple de la care nu s-a abătut deloc, potrivit Viva!.

Monica Belluci și-a creat singură dieta prin care a slăbit 18 kilograme! Tot ce trebuie să știi

Iată care sunt acestea:

Prima regulă: Trebuie să existe obligatoriu trei mese pe zi.

A doua regulă: Nu trebuie să se consume grăsimi, alcool, dulciuri, căci ele stimulează secreția de insulină și automat, depunerea grăsimilor.

A treia regulă: Trebuie să se bea minim doi litri de lichide pe zi (exclus sucuri) și să se consume multe legume în stare crudă, fierte la abur sau preparate la grătar.

A patra regulă: Trebuie să se renunțe la gustările dintre mese și să nu se repete felurile de mâncare.

Într-adevăr, pentru a respecta această dietă este nevoie de multă voință, însă rezultatele obținute merită. „Am reușit să slăbesc învățând să spun nu”, povestea actrița despre lupta ei cu kilogramele.

Și sportul a jucat un rol esențial în obținerea siluetei perfecte pe care actrița o are acum: „Gimnastica m-a ajutat să îmi regăsesc forma fizică și să mă simt bine în corpul meu.”

Iată o variantă de meniu ce respectă dieta Monicăi:

Ora 11: un măr.

Prânz: o salată de crudități, 20 grame brânză, un fruct, legume fierte în aburi, 150 grame de paste, 70 de grame de carne sau pește.

Ora 17: un ceai natural fără zahăr.

Cină: supă de legume sau salată verde; 70 grame carne slabă sau pește; ouă fierte, salată de crudități, iaurt, un fruct.