Fashion

Brand-urile se pregătesc de sărbători! Ce campanii de Crăciun au fost lansate 

iulia.statie
November 18, 2020 17:46 PM

Cu un an la fel de turbulent ca și 2020, cu siguranță majoritatea designerilor abia așteaptă sărbătorile pentru inspirație din plin. Mai multe campanii de Crăciun au fost deja demarate, iar noi putem să spunem că surprind pe deplin spiritul sezonului răcoros.

Pe aceeasi temaBella Hadid, într-o nouă campanie provocatoare realizată online pentru Jacquemus

Campaniile de sărbători ale brand-urilor

Cum sărbătorile înseamnă foarte mult pentru noi toți, căci ne aduc bucurie pe toate planurile, mai ales pentru faptul că ne unim cu cei dragi, dar și reușim să purtăm piese vestimentare pe cât de călduroase, pe atât de spectaculoase, nu ne miră faptul că marile case de modă deja au început să demareze anumite campanii de sărbători, iar în unele apar chiar și vedetele noastre favorite.

Coach

Coach a dezvăluit campania ‚Holiday Is Where You Find It’ în care apare atât familia lui Jennifer Lopez, cât și familia lui Michael B. Jordan. Cu siguranță, aceasta este printre preferatele noastre pentru modul în care a fost expusă, ținând cont că anul 2020 ne-a adus mai mult aminte de timpul petrecut alături de cei dragi nouă.

Salvatore Ferragamo

Între timp, Salvatore Ferragamo a mers spre o zonă mult mai fashion, în care modelele surprind exact un decor de sărbători simplist, jucându-se cu beteala colorată, dar, totuși, hainele rămân în centrul acestei povești, combinând bucuria de a ne îmbrăca cu anumite piese festive, unde strălucirea este nelipsită.

Prada

Prada, alături de Steven Meisel, a dezvăluit campania de sărbători pentru anul 2020 numită ‚A Stranger Calls’. În imaginile lansate de casa de modă faimoasă, prinde viață o poveste originală Prada, scrisă de către Candice Carty-Williams, în care obiectele devin mult mai importante decât personajele în sine. De asemenea, pe lângă firul narativ adus în față de către poze, în campanie regăsim sute de idei de cadouri ce pot fi cumpărate de pe site-ul oficial al brand-ului, fiecare produs fiind un must have în viziunea casei de modă.

Gucci

Între timp, Gucci se întoarce în timp și aduce în fața noastră o campanie potrivită petrecerilor ținute la birou, mai ales că în acest an toate experiențele au fost digitalizate. Totul are loc într-un cadru retro, pe vremea când computerele ocupau jumătate de birou, iar campania este descrisă ca punând accentul pe o petrecere din anii 1990, unde locul de muncă devenea un amestec între un ring de dans, club de noapte și bar. Deși biroul nu este cel mai strălucit loc pentru o petrecere, ironic, Gucci a reușit să ne umple de nostalgie.