Brandul de lenjerie intimă Victoria's Secret a înregistrat o scădere dramatică în vânzări
Brandul de lenjerie intimă Victoria’s Secret a înregistrat o scădere dramatică în vânzări. Principalul motiv îl reprezintă concurența aprigă pe care o au cu brandul American Eagle Outfitters ‘Aerie.
Declinul a avut loc chiar și după ce Victoria’s Secret și-a extins vânzările semi-anuale. Anumite produse ale companiei au reduceri suplimentare, acest lucru aducând în ultima perioadă creșteri de 20% la sfârșitul fiecărei luni, însă fără niciun rezultat semnificativ.
Însă Victoria’s Secret a decis să se concentreze mai mult pe Victoria’s Secret și Bath & Body Works, mărci despre care compania crede că ar fi mai puțin favorizate de marii creatori de modă.
De asemenea, a anunțat că a renunțat la marca de îmbrăcăminte Express to The Limited.
În urmă cu aproape 5 ani, Victoria’s Secret era cel mai popular brand de haine din lume, devansând giganții din domeniu, precum Levi’s, Macy’s si Old Navy. La vremea respectivă, compania de lenjerie intimă a ieșit pe primul loc în YouGov BrandIndex, cel care măsoară percepția consumatorilor asupra brandurilor.