Fashion

Chanel SS21: o nouă versiune a actrițelor de la Hollywood

iulia.statie
October 7, 2020 16:10 PM

Probabil că Virginie Viard ocupă unul dintre cele mai dorite locuri din industria modei, deși aceasta trebuie să depună multă muncă pentru a se ridica la înălțimea așteptărilor.

Pe aceeasi tema8 genți must have din prezentarea Chanel Métiers d'art 2019!

Colecția Chanel SS21

Urmărindu-l pe Karl Lagerfeld timp de ani de zile, unul dintre cei mai mari creatori de modă și fiind aleasă ca și prima femeie ce ocupă postul de director creativ de la Coco Chanel încoace pentru brand-ul de lux, Viard a preluat cârma deja de peste un an. Cu șase colecții pe an, Chanel se mișcă repede, dar designerul deja și-a stabilit viziunea, ce respectă nucleul pe care Karl l-a impus, dar, totuși, glamourul este mai redus.

Hainele sunt mai simple, cu un design relaxat, accesoriile sunt limitate, chiar dacă mulți cumpărători mizează pe gențile casei de modă. În teorie, simplitatea sună perfect, dar atunci când vine vorba de practică, totul este mult mai greu. Pentru primăvară 2021, Viard și-a construit propria versiune a Hollywood-ului la Grand Palais, în Paris.

„Această colecție este un tribut adus muzelor casei. Mă gândeam la actrițele ce vin să facă poze, pe covorul roșu, la momentul în care sunt chemate de fotografi, atunci, ele sunt puțin distrase, atitudinea lor este puțin sincronizată cu ținutele pe care le poartă.”, a explicat aceasta.

Există, cu siguranță, un aer fresh pentru trend-urile Chanel, după noua viziune a acesteia. Deși semnătură i-au devenit look-urile black & white, se întrezăresc și câteva ținute colorate, așa cum vin în fața noastră mai multe trend-uri, cum ar fi artificiile inedite din pene sau logomania, iar cel din urmă ar trebui îndelung lăudat prin prisma Chanel.

Din păcate, sunt și câteva lucruri negative la această colecție, dar totul va depinde de consumatorii casei de modă. Cum Viard ocolește accesoriile, ce reprezintă condimentele Chanel, cele mai interesante artificii sunt gențile micro, însă, aici este locul de joacă al brand-urilor Jacquemus și Fendi.

De asemenea, glamourul este într-o doză extrem de mică, însă, directorul creativ trebuie urmărit în continuare, căci la colecția haute couture aceasta ne-a dat pe spate, deci piesele noi pot fi doar reprezentarea unei dorințe de schimbare către confort din cauza pandemiei.