
Cinci influenceri care și-au lansat propriile branduri


Succesul în spațiul digital devine din ce în ce mai greu de obținut, atât din cauza standardelor ridicate pe care le are publicul, cât și din cauza competiției. Totuși, vedetele care s-au făcut cunoscute în online cu ajutorul creativității lor nu se plafonează sub nicio formă. Ba chiar mai mult, multe dintre ele vor să demonstreze că locul lor în industrie este binemeritat și valorificat: și-au dezvoltat branduri proprii, care le pun în valoare viziunea artistică.
Află cine sunt cei cinci influenceri care și-au recompensat astfel fanii.
Cinci influenceri care și-au lansat propriile branduri
Jeanne Damas – Rouje
Fata-IT Jeanne Damas este cunoscută pentru farmecul ei specific franțuzesc, pentru lejeritatea și frumusețea ei naturală. Pentru a transmite mai departe șarmul său, a creat brandul Rouje, inițial doar cu obiecte vestimentare, rochii, fuste, cardigane, pentru ca mai târziu să se extindă și în zona de beauty. Jeanne are și o linie de rujuri extrem de populare pe Instagram în acest moment.
View this post on Instagram
#leroujedeparis coming soon with some new stuff ???? #staytuned (Jeanne shade ?)
Adenorah – Musier
În aceeași zonă o găsim și pe Adenorah, pe numele său Anne-Laure Mais, tot o pariziancă de renume pe social media. Brandul său se concentrează, asemenea Rouje, pe piese simple, însă fermecătoare.
Gilda Ambrosio și Giorgia Tordini – Attico
Cunoscute pentru stilul lor extravagant, italiencele Gilda Ambrosio și Giorgia Tordini și-au construit imperiul Attico printr-o creativitate excentrică, care a cucerit atât Instagramul, cât și pe multe dintre vedetele din industria modei și numai. Dua Lipa este o fană înfocată a brandului.
View this post on Instagram
Blanca Miro – La veste
Cine a spus că în 2019 nu se mai poartă carourile va trebui să aibă de-a face cu Blanca Miro. De ce? Pentru că La veste, brandul său, are exclusiv articole cu print de carouri. De la sacouri, până la bucket-hats, toate au carouri roz, galbene, albastre, portocalii.