Fashion

Colecțiile de toamnă/iarnă ale brand-urilor românești: cele mai cool propuneri

iulia.statie
November 4, 2020 16:50 PM

Industria modei este adesea privită ca fiind elitistă, exclusivistă, impenetrabilă și greu de pătruns. Ai nevoie de multă muncă, talent și, nu în ultimul rând, extrem de mult noroc. Totuși, există designeri românești ce au demonstrat că au la bază creativitatea necesară pentru a veni în fiecare sezon cu propuneri cool. Pe lângă pasiunea incontestabilă și eforturile depuse, ambiția pare să fie principiul de bază al existenței lor.

Pe aceeasi temaDelia: evoluție vestimentară, nonconformism și curaj | Interviu în exclusivitate cu Hilke Muslim

Astăzi vă vom propune 3 brand-uri românești ce au revoluționat conceptele, aducând propuneri de efect în acest sezon, prin non-conformism, extravaganță, eleganță, înțelegând puterea pe care o are fiecare piesă, acestea exprimând atât bucuria de a ne îmbrăca, cât și dorința de a ieși în evidență în cel mai bun mod.

Sezonul de toamnă/iarnă 2020 ne aduce propuneri interesante de la brand-urile românești, piese puternice, iar explicațiile din spatele unora dintre cele mai bune colecții ne duc într-o poveste stilistică și ne fac să ne dorim să achiziționăm cât mai repede un item.

Seen Users

Seen Users este unul dintre cele mai avangardiste brand-uri românești, jucându-se cu ușurință cu liniile dintre nou și tradițional, dar și masculin și feminin, o zonă extrem de căutată în ultima vreme, pe care acest brand o simte cu naturalețe. Colecția pentru toamnă/iarnă 2020-2021, intitulată ”The Romanian Gold & Other Stories” este inspirată din zăcămintele naturale românești, cu precădere aurul, acesta fiind reprezentat în diferite forme pe piesele inedite.

Aurul are o mulțime semnificații politice, referințe culturale și istorice, iar, acesta devine și simbol al marilor reușite românești, cum ar fi medalia de aur obținută de Nadia Comăneci. Devenind atât element sofisticat și rafinat, dar și o emblemă a laturii superficiale a vieții, acesta este interpretat în diferite forme, fiind integrat perfect într-o colecție ce îmbină modernul cu vechiul, dar și luxul cu utilitatea.

Aurul simbolizează un element sofisticat și rafinat, iar brand-ul românesc Seen Users, așa cum ne-a obișnuit până acum, a găsit câteva abordări extrem de cool pentru acest sezon. Site-ul oficial îl puteți vedea aici.

MEDEEA

Titlul colecției: IKB – International Klein Blue. MEDEEA prezintă colecția toamnă – iarnă 2020 inspirată din lucrările celebrului artist francez Yves Klein. Albastrul Klein este elementul în jurul căruia se construiește întreaga abordare estetică. Cămăși din bumbac cu detalii secrete, pantaloni scurți de inspirație masculină cu detalii manufacturiere, rochii de mătase cu look auster, paltoane din lână XXXXL sunt principalele elemente în jurul cărora se desfășoară colecția fw2020. Pentru prima dată, MEDEEA introduce o nouă linie de îmbrăcăminte numită SS – „Second Skin”: salopete, colanți, topuri  din material tehnologice cu detalii care urmăresc linia corpului.

De asemenea, brand-ul românesc este de puțin timp pe piață, însă cu siguranță ne-a captivat cu piesele interesante create și cu propunerile extrem de cool. Site-ul oficial îl puteți vedea aici.

ATU Body Couture

ATU Body Couture promovează designul minimalist, confortabil și util, un crez creativ ce trebuie respectat, dar care este trecut printr-un filtru personal și supus unor schimbări constante pentru a se putea adapta mereu la noile cerințe ale pieței. ATU Body Couture este un brand care celebreazã femeia dincolo de norme și canoane impuse. Manufactura este partea principală a procesului de creație, completată de obsesia confortului celebrată de feminitate și stil.

Cea mai recentă colectie semnată de Cătălin Valean – Directorul de Creație al brand-ului este intitulată SUBASTRUM și are ca personaj central Femeia ATU fascinată de noțiunea de dragoste. Căutarea iubirii se încheie cu începutul unei ere post-romantice, un moment în care suntem forțați să uităm valorile noastre tradiționale, să ne punem la îndoială emoțiile și să ne adaptăm la un nou set de reguli.

În timp ce dragostea ia o formă complet diferită, își va pierde oare magia în timpul procesului? Exista magia fără dragoste și invers? ATU Body Couture explorează acest fenomen în cea mai recentă colecție prin portretizarea vrăjitoarei moderne și garderoba ei, toate îmbrăcate și gata să se confrunte cu dragostea într-o perioadă de singurătate. Site-ul oficial îl puteți vedea aici.

Urmărește galeria foto pentru mai multe propuneri!