Fashion

Colecțiile RTW FW 21/22: Valentino, Dolce & Gabbana și Salvatore Ferragamo

iulia.statie
March 2, 2021 15:26 PM

Milano este centrul materialelor de lux și al pieselor elegante, așa că nu ne miră că majoritatea creatorilor de modă au mers pe această idee, chiar și într-o perioadă extrem de bizară pe care o trăim, fiind lipsiți de evenimente.

Pe aceeasi tema7 conturi de Instagram pe care trebuie să le urmărești dacă ești pasionată de modă

Deși prezentările de modă nu se mai desfășoară cu un public numeros, iar extravaganța a fost redusă, designerii încearcă să prezinte noile creații prin moduri inedite, dezvăluind spectacole digitale sau câte un scurtmetraj plin de magie.

Valentino

Pentru Pierpaolo Piccioli, creativitatea din această perioadă migrează spre gesturi mărețe, cu un touch punk. Acesta a decis să își expună colecția la Piccolo Teatro, ce a fost închis pentru public încă de la începutul pandemiei. Prezentările brand-ului de lux reprezintă experiențe intense, extravagante. Ideile lui au fost concise de această dată, folosindu-se de o paletă redusă de culori, fiind prezent albul, negrul și puțin auriu. Mergând spre ideea de romantism, designerul simte că piesele reprezintă un act de curaj pentru a fi cine suntem cu adevărat. Nevoia creatorului de eleganță se simte puternic, dar, de data aceasta, prin piese ce sunt extrem de versatile.

Dolce&Gabbana

În 1997, trupa Aqua devenea cunoscută prin melodia ‚Barbie Girl’. Poate mulți își amintesc că Dolce & Gabbana îi îmbrăca pe muzicieni pentru World Music Awards în 1998. Iată că, spre surprinderea celor ce s-au bucurat de tendințele nouăzeciste, brand-ul își dedică această colecție pentru o generație nouă ce a luat cu asalt platforma TikTok. Casa de modă a adus o realitate virtuală la care trupa Aqua visa în trecut, jucându-se cu volumele, texturile și culorile. Timp de ani de zile, brand-ul a fost rugat să revizuiască anumite coduri senzuale din trecut, iar acum, în sfârșit au fost aduse din nou în fața tuturor. Există reinterpretări ale pieselor din 2007, dar și din anii ’90, dând un răspuns tinerilor ce simt nostalgie pentru vremurile în care nu au trăit.

Salvatore Ferragamo

Paul Andrew migra spre lumea filmului sezonul trecut, iar de data aceasta el a vrut să repete experiența, dar să dirijeze singur spectacolul. După fiecare criză, modul oamenilor de a se îmbrăca se schimbă, dar casa de modă încă nu a deslușit misterul ce acoperă viitorul. Pentru această colecție, s-a migrat spre piese casual, în același timp luxoase, dar s-au implementat și schimbări majore din punct de vedere al creației, migrând spre sustenabilitate. Andrew consideră că vom uita de formalități, propunând piese clasice, ușor de purtat, cu un touch futurist, pentru a câștiga și un public nou.