
Cum combat brand-urile de lux criza coronavirusului. Prada, Armani, Versace și multe altele


Subiectul de foc al momentului, respectiv pandemia coronavirusului, nu ocolește nici industria modei. Acum, mai mult decât vreodată, întreaga planetă își unește forțele pentru un scop comun: stoparea răspândirii și ameliorarea situației actuale în ceea ce privește COVID 19. Iar brand-urile de lux nu rămân, nici ele, indiferente în fața crizei mondiale.

Cum combat brand-urile de lux criza coronavirusului. Prada, Armani, Versace și multe altele
Conglomeratul LVMH, umbelă sub care regăsim mărci asemenea Christian Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Fendi, Marc Jacobs și multe altele, a donat încă din luna februarie 2 milioane de dolari către Crucia Roșie, în China. În urmă cu două zile, pe 15 martie, Bernard Arnault, chairman al LVMH, a anunțat că fabricile de cosmetice și parfumuri ale conglomeratului vor începe să producă geluri dezinfectante ce vor fi donate, ulterior, spitalelor din Franța, combătând astfel, criza produselor sanitare la nivelul hexagonului.
Donatella Versace, director creativ al brand-ului Versace, a anunțat că alături de fiica sa, va dona 200.000 de dolari secțiilor de terapie intensivă ale spitalului San Raffaele din Milano.
Ieri, 16 martie, Prada S.p.A. a declarat că va finanța trei spitale din Milano, respectiv Sacco, San Raffaele și Vittore Buzzi.
Și Bulgari a are un rol important în lupta împotriva noului coronavirus. Brand-ul a făcut o donație pentru departamentul de cercetare al Institutului Lazzaro Spallanzani din Roma, cu scopul achiziționării unui sistem microscopic care să ajute, bineînțeles, la combaterea COVID-19.
Directorul executiv Gucci, Marco Bizzarri, a finanțat personal spitalele din regiunea Emilia-Romagna din Italia, una dintre cele mai afectate zone, cu peste 100.000 de dolari.
Brand-ul de pantofi Sergio Rossi a contribuit cu 100.000 de dolari în ajutorul a două spitale din Milano, Fatebenefratelli și Luigi Sacco.
Mai mult, antreprenoarea și designer-ul Chiara Ferragni a lansat o campanie online de strângere de fonduri pentru spitalele din peninsulă. Aceasta a strâns, până acum, 4 milioane de dolari.
Sursa: vogue.com