Beauty

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni

A. S.
September 25, 2019 11:31 AM

Picioare subțiri în 2 săptămâni. Deși pare un vis, o utopie, acest lucru este posibil cu puțin efort. Cu dieta potrivită și cu măcar 10 minute de exerciții pe zi, vei putea obține picioarele pe care le visezi.

Dieta pentru picioare subțiri este una care ajută la pierderea grăsimilor, însă rezultatele nu vor fi la fel de rapide și spectaculoase dacă nu o completezi cu un minimum de exerciții fizice.

 

Picioare subțiri în două săptămâni. Reguli de urmat

Dieta pentru picioare subțiri înseamnă o dietă de slăbit din care sunt eliminate aproape complet grăsimile saturate. De asemenea, evită să combini la aceeaşi masă proteinele şi carbohidraţii.

În plus, pentru că efectul acestei diete pentru picioare subțiri în două săptămâni să fie unul maxim, specialiștii recomandă combinarea acesteia cu dușuri de contrast – reci și calde-  și cu efect de drenaj, care contribuie la circulația sângelui și tonifierea mușchilor picioarelor și coapselor.

Un alt factor important este consumul de cel puțin doi litri de lichide neîndulcite pe zi, de preferat apă plată, simplă sau cu lămâie și ceai verde. Evitați sucurile acidulate, băuturile energizante, sucurile din fructe. Toate conțin foarte mult zahăr, care va zădărnici efortul depus.

Picioare subțiri în 2 săptămâni. Ce alimente să consumi

Pentru a obține picioare subțiri în două săptămâni este obligatoriu să renunți la alimente procesate, la dulciuri, prăjeli și grăsimile saturate.

Alimente permise în dieta pentru picioare subțiri

În primul rând, în orice dietă de slăbit, sunt recomandate tărâțele de ovăz integrale. Acestea reduc concentrația de grăsimi din sânge. Au un conținut mare de fibre și își măresc până la de 40 de ori volumul inițial, odată ce ajung în stomac. Acest lucru te ajută să ai o senzație de sațietate pe termen lung.

Într-o cură de slăbire sunt foarte importante fibrele. Organismul nu poate digera fibrele, astfel că acestea vor fi eliminate și, odată cu ele, vei scăpa și de grăsimi și toxine.

  • legume
  • piept de pui
  • muşchi de vită sau porc
  • peşte de orice tip
  • pâine integrală
  • paste integrale
  • orez brun,
  • lactate cu 0% , max 1% grăsime
  • fasole verde
  • soia,
  • nuci, alune, migdale. Atenție, chiar dacă sunt grăsimi sănătoase, consumate în exces acestea pot să-ți saboteze dieta. Asta pentru că un aport caloric destul de ridicat.

Alimente interzise în dieta pentru picioare subțiri

  • Lapte cu conținut ridicat de grăsime
  • smântână și iaurt grase
  • carne de porc grasă,
  • carne de pui prăjită, cu piele
  • cartofi
  • făină albă
  • dulciuri
  • produse de patiserie
  • prăjelile
  • alcool

Picioare subțiri 2 săptămâni: Ce exerciții sunt recomandate

Indiferent cât de drastică ar fi dieta pe care vrei s-o urmezi pentru a obține picioare subțiri în două săptămâni, trebuie să știi că acestea nu vor avea forma visată dacă nu apelezi și la un minimum de exerciții fizice.

În primul rând, ai nevoie de exerciţii cardio, care topesc grăsimile de pe tot corpul: săritul cu coarda, stepperul cardio, înot, alergare. Și, nu în ultimul rând, la fel de important poate fi și urcatul scărilor într-un ritm alert.

În plus, există numeroase tutoriale cu exerciții fizice destinate lucrării anumitor zone ale corpului. Tot ce trebuie să faci este să execuți corect un set de exerciții, timp de doar 10-15 minute, în fiecare zi. Poți face asta dimineața, seara sau în orice moment al zilei în care ai puțin timp liber. Important este să faci mișcare.

 

Citește și: S-A SPĂLAT PE PICIOARE CU APĂ CALDĂ, SARE ȘI BICARBONAT DE SODIU, IAR CE A URMAT A LĂSAT-O FĂRĂ CUVINTE! TRUC ÎNVĂȚAT DE LA BĂTRÂNI