Fashion

Bottega Veneta, brandul cu cea mai impresionantă ascensiune în 2019

ioana pana
November 20, 2019 08:10 AM

Chiar și fără vreo statistică sau vreun top putem afirma cu certitudine că 2019 a fost anul de glorie al Bottega Veneta, un brand de prestigiu care a cunoscut o reinventare pe parcursul ultimelor sezoane. 

Pe aceeasi tema«I HATE “FASHION”» - Tot ce trebuie să știi despre colecția Sunnei 2020 care a tulburat internetul

Iar dacă ne gândim la Bottega Veneta, ne gândim inevitabil la „The Pouch” și la „Stretch Sandals” pesemne cele mai populare accesorii semnate Veneta, pe care le recunoaștem de pe Instagram, dar și din numeroasele apariții de street style în care și-au făcut simțită prezența prin design-ul aparte.

Stretch Sandals, marca Bottega Veneta

 

Bottega Veneta, brandul cu cea mai impresionantă ascensiune în 2019

Dincolo de evidența ținută de pasionații de modă prin intermediul rețelelor de socializare, există date statistice clare ce confirmă ascensiunea impresionantă a mărcii italiene. Site-ul Lyst, recunoscut pentru topurile realizate, a publicat odată cu sfârșitul acestui an un raport care numește Bottega Veneta „The Breakout Brand of 2019”.

Privind în detaliu în studiul „Year in Fashion”, realizat de către lyst.com ce analizează comportamentul cumpărătorului, al publicațiilor de profil, dar și popularitatea pe social-media a brand-urilor, observăm că cererea pentru sandalele-„It” Bottega Veneta a crescut cu 53% anul acesta.

Sandalele marca Bottega Veneta, staruri pe Instagram vara aceasta

Mai mult, deopotrivă „Strech Sandals”, dar și „The Pouch” sunt în lista „World’s Most Wanted” a celor mai căutate produse de pe parcursul acestui an. Din același raport reiese și că marca italiană a urcat 21 de locuri în Topul celor mai „Hot” Brand-uri pe parcursul lui 2019.