Fashion

Carine Roitfeld devine un brand?

andreea voicu
May 20, 2019 13:44 PM

Carine Roitfeld este una dintre cele mai cunoscute figuri din industria modei. Fostul editor Vogue Paris și consilierul stilistic al mărcii Karl Lagerfeld a intrat în lumea modei încă din anii nouăzeci. Carine Roitfeld, în vârstă de 64 de ani, nu se teme de controverse și de nuditate, lucru care a propulsat-o destul de sus. 

După ce a părăsit conducerea revistei Vogue, Carine Roitfeld a fondat revista ‘CR Fashion’ și s-a concentrat mai mult pe alte proiecte, cum ar fi colaborările pentru studioul său de consultanță CR Studio. La începutul anului, fashion editorul declara următoarele: ‘Nu vreau să fiu o marcă cu praf, vreau să fiu un brand tânăr. Nici nu am birou. Mă așez la orice masă cu un scaun liber’. 

Recent, Carine Roitfeld a lansat o linie de parfumuri și ar putea foarte bine să se extindă pe partea de produse cosmetice și accesorii. Tabloidele internaționale susțin că femeia care a ajutat atât de multe branduri să înflorească ar putea să se transforme într-un brand de succes.

 

View this post on Instagram

 

Thanks @bof @imranamed @carineroitfeldparis @vladimirrestoinroitfeld @mrferryvandernat @laureguilbault @tomford

A post shared by Carine Roitfeld (@carineroitfeld) on

Carine Roitfeld devine un brand?

Carine Roitfeld a fost timp de 15 ani stilist și scriitor pentru revista Elle France. Pe atunci, ea era prietenă bună cu fotograful Mario Testino, alături de care a colaborat câțiva ani buni. Prima dată, Carine Roitfeld a lucrat cu Tom Ford, cu directorul creativ de la Gucci, dar și cu Yves Saint Laurent, în anii 2000. Atribuțiile ei constau în a revitaliza mărcile italiene. 

Carine Roitfeld a creat unele dintre cele mai controversate campanii publicitare, de exemplu, anunțul din 2003 care conține logo-ul Gucci ras în părul pubian al modelului Carmen Kass.

În cei șase ani în care Roitfeld a lucrat împreună cu Tom Ford, ea a servit nu doar ca stilist, ci și ca muză designerului. Mai târziu, Ford a numit-o pe fiica lui Roitfeld, Julia Restoin Roitfeld, ca emblemă a parfumului său de orhidee neagră.

Din 2001 până în 2011, Carine Roitfeld a ocupat funcția de redactor șef al revistei Vogue Paris. În toți acești ani, ea a publicat mai multe imagini care au creat controverse, ce ulterior au determinat-o să își demisia.

De exemplu, într-un model de caracteristică din 2003, pielea lui Lara Stone a fost pictată complet negru, ceea ce a determinat o reacție împotriva editorului.

Într-un interviu pentru WWD în 2011, Carine Roitfeld și-a dezvăluit decizia de a părăsi revista, afirmând: ‘De exemplu, pictura Lara Stone negru. Am fost acuzată că am fost rasistă, ceea ce este total neadevărat’.