Fashion

Casablanca, colecție capsulă pentru buticul Maxfield

nicoleta.ispasescu
April 16, 2019 21:01 PM

Charaf Tajer, desginerul brandului Casablanca colaborează cu Maxfield’s Prouvé House pentru o colecție capsulă.

Casablanca a preluat spațiul și l-a transformat într-un teren de tenis, cu covor marocan, pentru a fi în concordanță cu festivalul de muzică Coachella, din California.

Colecția capsulă va cuprinde 17 piese și va fi vândută exclusiv în magazinul Maxfield, până în 20 aprilie.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Merci @maxfieldla it’s an Honor !!! 🍊 #casaway

O postare distribuită de Casablanca™ (@casablancabrand) pe

Casablanca, colecție capsulă pentru buticul Maxfield

Brandul Casablanca este un brand care a crescut extrem de rapid, reușind să se remarce într-o piață saturată de branduri și de producători.

Charaf Tajer, desginerul Casablanca, și-a găsit relativ ușor o zonă, cea a fanilor hip-hop și a debutat cu prima prezentare la Paris, unde au urcat pe podium A$AP Bari, Octavian, și Gunna.

Colaborarea Casablanca x Maxfield vine ca o propunere pentru stilul festivalurilor muzicale. În timp ce mulți sunt obișnuiți cu stilul chic Urban Outfitters, franjuri sau coronițe din flori, Casbalanca propune bărbaților o zonă mai luxoasă, și anume pantaloni scurți din mătase, tricouri și șepci grafice etc.

Prețul pieselor din colecție variază între 85 și 730 de dolari.

Având în vedere că stilul festivalului Coachella a devenit foarte căutat, brandurile de modă se asigură că pregătesc pentru consumatori piesele mult dorite.