Fashion

Ce părere are Anna Wintour despre Fenty, noul brand lansat de Rihanna

ioana pana
June 19, 2019 13:28 PM

Părerea Annei Wintour este întotdeauna una de temut și luat ad litteram. În acest domeniu, critica sa severă are ori un efect descurajator, ori unul motivațional. Și rare sunt momentele în care are cuvinte de laudă la adresa unui nou designer sau brand.

Pe aceeasi temaDiane von Furstenberg îi predă lui Tom Ford conducerea CFDA! Ce părere are creatoarea de modă despre succesorul ei

Ce părere are Anna Wintour despre Fenty, noul brand lansat de Rihanna

Totuși, iată că Rihanna a reușit aproape imposibilul. Întrebată în cadrul seriei de interviuri marca Vogue, „Go ask Anna”, ce părere are despre noul brand al Rihannei, Fenty, Anna Wintour a avut numai cuvinte de laudă la adresa lui.

„Este logic că dacă ar exista o persoană care să aibă succes în a fi designer vestimentar, acea persoană ar fi clar Rihanna”, explică Anna. „Așadar sunt sigură că Fenty va fi o mare reușită pentru LVMH”, continuă ea.

Citește și: Editorul Vogue, Anna Wintour, a dezvăluit secretele unei ținute perfecte pentru interviu

Pe 10 mai 2019, zvonurile că Rihanna va colabora cu conglomeratul LVMH pentru dezvoltarea unui luxury brand au devenit oficiale. Acest anunț a venit ca o surpriză plăcută pentru cei din industrie.

Prin Fenty, Rihanna atinge trei recorduri:

Prima femeie care dezvoltă un brand original în cadrul LVMH, prima femeie de culoare care se află la conducerea unui brand LVMH și prima nouă casă de modă ce ia naștere în cadrul LVMH, de la Christian Lacroix în 1987.

Citește și: Anna Wintour – Povestea celei mai temute femei din lumea modei

Continuând, Wintour o compară pe Rihanna cu alte nume cunoscute din industria muzicală, asemenea lui Kanye West, lui Pharrell Williams și Victoriei Beckham, care s-au bucurat de un succes incontestabil și în modă.

Totuși, ceea ce o va plasa pe vedetă în topul designerilor de renume va fi, conform editorului Vogue, simplitatea design-urilor sale. „Când te uiți la hainele create de Rihanna, te poate surprinde simplitatea lor.

Citește și: Tot ce trebuie să știi despre casa de modă Fenty, fondată de Rihanna în colaborare cu LVMH

Ea nu caută să reproducă tendința lunii, spre exemplu; ea încearcă să dea o viață hainelor pe care cumpărătorii le să le poarte ani și ani. Iar acest lucru înseamnă cu adevărat sustenabilitate”, concluzionează Anna Wintour.