Fashion

Cele mai bizare șapte accesorii create de brandurile de lux

ioana pana
July 21, 2019 13:56 PM

Brandurile de lux sunt menite să propună sezon după sezon piese originale și inovative, care să surprindă publicul și să rămână în istorie drept etaloane ale nonconformismului și extravaganței.

Pe aceeasi tema5 trenduri din colecția Gucci SS19 pe care vei vrea să le adopți primăvara aceasta

Însă, adesea, designerii se întrec pe sine înșiși creând fie articole vestimentare, fie accesorii, care sunt la granița dintre excentric și ciudat. Iată cele mai bizare șapte accesorii create de brandurile de lux.

Geanta sutien, de Helmut Lang

Geanta sutien a fost lansată odată cu show-ul Primăvară/Vară 2018, Ready to Wear, când modelele au defilat cu genți în formă de sutiene, din piele, puse pe piept. Această colecție a fost debutul lui Shayne Oliver în calitate de director creativ în cadrul Helmut Lang. Acum, prețul genții sutien este de 635$.

Geanta odorizant de cameră, de Moschino

Rămânând în sfera genților, avem expertul în accesorii bizare, și anume Moschino. Fie că este vorba de un fular în formă de metru de croitorie, sau o pălărie candelabru, Jerremy Scott nu se ferește de excentric. Geanta odorizant de cameră costă 675$.

Crocșii cu platformă, de Balenciaga

Crocșii cu platformă au fost cel mai disputat articol din colecția Spring 2018. Criticii i-au comentat spunând că Balenciaga încearcă mult prea mult să epateze. Chiar și așa, crocșii cu platformă și aplicații au rămas în istorie pentru una dintre cele mai nonconformiste piese lansate de casa de modă. Prețul acestora este de 850$.

Geanta pentru telefon, de Balenciaga

Menționată pentru cea de-a doua oară în această listă, Balenciaga este una dintre cele mai inovative case de modă. De data aceasta, este vorba de un accesoriu din colecția Toamnă/Iarnă 2019, și anume o geantă asemenea unui shopping bag, destinată telefonului. Geanta costă 950$.

Conserva, de Tiffany & Co.

Faimoasa marcă de bijuterii de lux, Tiffany & Co nu se limitează în ceea ce privește produsele lansate pe piață, astfel încât pe lângă clasicele giuvaiere, brandul lansează și alte obiecte de lux. Spre exemplu, o conservă cu cristale și lanțuri de aur și argint. Cutia este foarte frumoasă și poate fi gravată cu inițialele proprietarului. Prețul său este de 1000$.

Boomerangul, de Chanel

Karl Lagerfeld este recunoscut ca fiind unul dintre designerii cu cele mai bizare obiecte create și semnate de către el, de la rachete de tenis, până la mingi de fotbal, și chiar și un boomerang. De acest obiect este legată totuși, o întragă controversă. Publicul, imediat după lansarea boomerangului, a răspândit ideea că este ofensator la adresa culturii băștinașilor australieni. Brandul a scos de pe piață accesoriul la puțin timp după. Prețul său era de 1500$.

Geanta în formă de câine, de Thom Browne

Creată după rasa cățelului designerului însuși, dachshund-ul Hector, geanta din piele întoarsă poate fi mai scumpă decât o chirie în centrul unei metropole. Prețul genții în formă de câine este de 2600$.