Celine lansează un nou logo, datorită lui Hedi Slimane
Celine, compania de la care Phoebe Philo a plecat recent, tocmai și-a lansat un nou logo.
După 10 ani de viziune singulară și autoritară a lui Phoebe pentru brand, care a fost lăudat de către femei din întreaga lume pentru hainele și accesoriile relaxate și minimaliste, designerul de la Saint Laurent, Heidi Slimane, a fost anunțat ca noul succesor, în luna Ianuarie a acestui an.
Dar ce să vedeți? La doar câteva zile după ce am văzut primul său design pentru brand — o geantă de mână, purtată de Lady Gaga în New York, săptămâna trecută — fanii Celine au observat o mică schimbare în ceea ce privește logo-ul celebru.
Brandul a șters toate pozele de pe Instagram pentru a debuta cu un nou look pentru marea casă de modă, prezentând un nou logo, extrem de rafinat, al companiei Celine — fără accentul pus pe litera „e”.
„Noul logo a fost inspirat direct de versiunea originală, istorică, versiunea care a existat în anii 1960” , a fost descrierea uneia dintre fotografiile postate, explicând faptul că accentul a fost eliminat pentru a crea o „proporție mai echilibrată”. Cuvântul „Paris” va fi, de asemenea, scris pe haine și pe accesorii, iar literele vor fi mai apropiate.
Heidi Slimane a fost lăudat pentru capacitatea sa de a da o nouă viață unor branduri extrem de cunoscute și a fost creditat cu transformarea companiei Saint Laurent într-o afacere de miliarde de dolari, în timpul mandatului său ca director de creație al etichetei. De asemenea, el a reimaginat sigla „YSL” (Yves Saint Laurent), scurtându-l la „Saint Laurent”, și a șters postările de pe Instagram, făcând loc noii lui viziuni a brandului.
Prima colecție a lui Heidi Slimane pentru Celine va fi prezentată în timpul săptămânii de modă de la Paris, în Octombrie, și va fi, fără îndoială, un moment decisiv pentru fanii Celine, care așteaptă să vadă cum arată un Slimane Celine.
Numărătoarea inversă a început!