Fashion

Celine lansează un nou logo, datorită lui Hedi Slimane

nicoleta.ispasescu
September 3, 2018 11:58 AM

Celine, compania de la care Phoebe Philo a plecat recent, tocmai și-a lansat un nou logo.

Pe aceeasi temaSimona Untaru îşi continuă cariera sa în modeling în Statele Unite ale Americii

După 10 ani de viziune singulară și autoritară a lui Phoebe pentru brand, care a fost lăudat de către femei din întreaga lume pentru hainele și accesoriile relaxate și minimaliste, designerul de la Saint Laurent, Heidi Slimane, a fost anunțat ca noul succesor, în luna Ianuarie a acestui an.

Dar ce să vedeți? La doar câteva zile după ce am văzut primul său design pentru brand — o geantă de mână, purtată de Lady Gaga în New York, săptămâna trecută — fanii Celine au observat o mică schimbare în ceea ce privește logo-ul celebru.

Brandul a șters toate pozele de pe Instagram pentru a debuta cu un nou look pentru marea casă de modă, prezentând un nou logo, extrem de rafinat, al companiei Celine — fără accentul pus pe litera „e”.

Vechiul logo în stânga. Noul Logo în dreapta

 

„Noul logo a fost inspirat direct de versiunea originală, istorică, versiunea care a existat în anii 1960” , a fost descrierea uneia dintre fotografiile postate, explicând faptul că accentul a fost eliminat pentru a crea o „proporție mai echilibrată”. Cuvântul „Paris” va fi, de asemenea, scris pe haine și pe accesorii, iar literele vor fi mai apropiate.

THE NEW LOGO HAS BEEN DIRECTLY INSPIRED BY THE ORIGINAL, HISTORICAL, VERSION THAT EXISTED IN THE 1960’S.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE MODERNIST TYPOGRAPHY USED DATES FROM THE 1930’S. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE ACCENT ON THE “E” HAS BEEN REMOVED TO ENABLE A SIMPLIFIED AND MORE BALANCED PROPORTION, EVOKING THE CELINE COLLECTIONS OF THE 1960’S WHERE THE ACCENT WASN’T USED OFTEN. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE SPACING BETWEEN THE LETTERS HAS BEEN BALANCED OUT AND THE LETTERS HAVE BEEN BROUGHT CLOSER TOGETHER. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE 1960’S VERSION OF THE LOGO INCLUDING THE WORD “PARIS”, WILL BE REINSTATED WITHIN THE CLOTHING AND ON PACKAGING, HOWEVER “PARIS” WILL NOT APPEAR BENEATH THE LOGO ON CAMPAIGNS. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #CELINEBYHEDISLIMANE

O postare distribuită de CELINE (@celine) pe

Heidi Slimane a fost lăudat pentru capacitatea sa de a da o nouă viață unor branduri extrem de cunoscute și a fost creditat cu transformarea companiei Saint Laurent într-o afacere de miliarde de dolari, în timpul mandatului său ca director de creație al etichetei. De asemenea, el a reimaginat sigla „YSL” (Yves Saint Laurent), scurtându-l la „Saint Laurent”, și a șters postările de pe Instagram, făcând loc noii lui viziuni a brandului.

Prima colecție a lui Heidi Slimane pentru Celine va fi prezentată în timpul săptămânii de modă de la Paris, în Octombrie, și va fi, fără îndoială, un moment decisiv pentru fanii Celine, care așteaptă să vadă cum arată un Slimane Celine.

Numărătoarea inversă a început!