Fashion

Cristina Bâtlan, fondatoarea pantofilor Musette: „Vrem să facem lucruri de care avem nevoie și pe care le vom folosi”

adelina.duinea
March 12, 2019 14:20 PM

Să creezi un brand 100% românesc, de la zero, este un lucru extrem de curajos. „Doamna Musette”, cum este cunoscută în modă Cristina Bâtlan, abia ce începuse primul an de facultate, la Drept, când i-a venit ideea să facă pantofi, scrie Capital.ro.

Cristina Bâtlan, fondatoarea pantofilor Musette: „Vrem să facem lucruri de care avem nevoie și pe care le vom folosi”

De la idee la businessul solid de azi a fost nevoie de multă muncă și încredere. Azi, brandul Musette a cucerit nu doar România, ci și unele piețe externe. Produsele fabricate aici – pantofi, genți și accesorii –  sunt apreciate în Franța, Austria, Ungaria, Luxemburg, Israel, Liban, Bulgaria și America.

„Întotdeauna am spus că avem nevoie de pantofi confortabili. Agențiile de PR, la vremea aceea ne spuneau că acest cuvânt – „confort”- este un cuvânt de lux. Noi am spus – ce poate fi mai ne-lux decât să te strângă pantofii. Nu vom înceta să lucrăm în acest spirit. Vrem ca moda să fie înțeleasă așa cum este ea de fapt. Așa cum a fost inventată.

Nu vrem doar să consumăm, vrem să facem lucruri de care avem nevoie și pe care le vom folosi. Asta e deviza noastră: să folosească produsele, care sunt comode, sunt făcute din cele mai bune materiale, astfel încât să te simți bine”, a declarat Cristina, în urmă cu ceva timp, pentru Verdict.

Compania a avut o dezvoltare susținută pe segmentul de retail clasic, în piața locală, obiectivul fiind ca până în 2020, să aibă, la nivel internaţional, cel puţin 200 de magazine. În paralel, Musette se dezvoltă şi online, un segment care „creşte de la o zi la alta şi se apropie deja de 10% din afacere“. O afacere estimată să crească cu 20% anul acesta.