Fashion

Noua campanie Burberry pentru sezonul de toamnă/iarnă 2019

irina.letitia
August 23, 2019 13:15 PM

Noua campanie Burberry, destinată sezonului de toamnă/iarnă 2019 a fost dezvăluită şi atrage atenţia asupra importanţei exprimării propriei identităţi.

Pe aceeasi temaControversă stârnită de noua colecție Burberry! Iată răspunsul designerului Riccardo Tisci

Noua campanie Burberry pentru sezonul de toamnă/iarnă 2019

Cea de-a doua campanie a brandului londonez realizată de Riccardo Tisci aduce în prim plan nu mai puţin de 17 modele, tipologii diferite ce pun accent pe diversitate.

Noua colecţie imaginată de Tisci pentru Burberry scoate în evidenţă contrastele şi contradicţiile din cultura britanică, în special pe latura rebelă şi spritul liber, în opoziţie cu organizarea exemplară, specifică englezilor.

Toate acestea sunt reliefate în piese care sunt reprezentative pentru brandul englez şi imortalizate în imaginile noii campanii de toamnă/iarnă 2019.

Designerul italian a colaborat de această dată cu doi fotografi, Danko Steiner şi Nick Knight, care au pozat cele 17 modele în viziunea exprimată de Tisci. Printre acestea, se află nume celebre precum Irina Shaik, care are o relaţie extrem de apropiată cu Tisci, Gigi Hadid, Fran Summers, Sora Choi.

Dorind să includă tipologii cât mai variate, directorul artistic al casei Burberry a apelat la modele cu tipologii extrem de diferite şi chiar modele aflate la prima lor campanie de imagine: Finn Rosseel, Maxwell Annoh, Freja Beha Erichsen, Anna Ross, Benji Arvay, Heejung Park, Junior Vasquez, Kacie Hall, Mammina Aker, Shayna McNeill şi Xie Yunpeng.

Imaginile campaniei de toamnă continuă direcţia creativă pe care Tisci a implementat-o încă din 2018, când l-a înlocuit pe Christopher Bailey în rolul de director artistic. El şi-a dorit să aducă un aer modern casei, care să atragă un public care îşi doreşte atât piese clasice, reprezentative, cât şi elemente în vogă, tinereşti şi cool.

Este ceea ce transmit şi pozele de campaniei, care ilustrează două cadre total diferite: într-unul din aceastea, admirăm în fundal marea, calma şi liniştitoare, iar în cealaltă, un studio foto, ce seamănă cu viaţa de zi cu zi, haotică şi reală.

Hainele la rândul lor au fost alese pentru a se potrivi celor două decoruri. In primul, au fost alese ţinute clasice, din care nu putea lipsi tranch-ul iconic Burberry, iar în cel de-al doilea, piesele sunt mai relaxate, cu tricouri şi uniforme tinereşti, reprezentative pentru cultura urbană a tinerilor de astăzi.

Admiră imaginile de campanie, în galeria foto!