Fashion

Prada Resort 2020, o campanie despre extraordinarul regăsit în cotidian

ioana pana
November 19, 2019 07:00 AM

Prada Resort 2020 este expresia unei realități cotidiene puse sub semnul exaltării, al unui entuziasm glorificat. 

Pe aceeasi temaChanel, Burberry și Prada: brandurile promit eforturi pentru sustenabilitate

Luând naștere sub coordonarea lui Drew Vickers și Keizo Kitajima, cei doi fotografi aleși de Prada pentru a surprinde esența unui clasicism reinterpretat, campania Seditious Simplicity propune o serie de portrete dinamice, expresive, care în același timp creează senzația unui univers în repaus.

Prada Resort 2020, o campanie despre extraordinarul regăsit în cotidian

Simplitatea devine astfel, o „rebeliune”, viața de zi cu zi căpătând o aură idilică, intensificată de beatitudinea de forme și culori ce domină cadrul. Imaginile publicitare Prada sunt printate pe hârtiile în care sunt înfășurate buchete de flori, campania împânzind astfel orașe-cheie de pe glob, asemenea Londra, Milano, Moscova, New York, Paris, Shanghai și Tokyo, transformate în euforii universale ale frumosului și romanticului.

Prada Resort 2020, o campanie despre extraordinarul regăsit în cotidian

Videoclipul de campanie începe cu scena în care imaginile statice sunt imprimate pe hârtie, ele devenind însuflețite abia când ajung să înfășoare buchete de flori în florării. Buchetele cumpărate răspândesc prin oraș nu numai mireasma îmbătătoare, ci și spiritul Prada– o celebrare neobosită a vieții, a frumuseții și libertății. Scopul campaniei este acela de a determina publicul să caute florile Prada prin marile capitale ale lumii. Printre primele vedete care au reușit să le găsească se numără Mathilda de Angelis, Louise Follain, dar și Cici Xiang. 

Pentru videoclipurile integrale Seditious Simplicity puteți accesa site-ul prada.com.