Rihanna, în primul cover digital pentru revista Times Style Magazine. Artista lansează o colecție cu LVMH
Rihanna este una dintre cele mai apreciate vedete pop și a fost dintotdeauna aleasă pentru a apărea pe coperțile revistelor de top din lume. Însă acestea nu sunt singurele reușite ale superbei brunetei.
Rihanna este prima femeie de culoare care se va ocupa de o casă de modă de lux din Paris. Este vorba despre LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). La începutul acestei luni, conglomeratul de modă francez a anunțat că își va extinde parteneriatul cu starul Rihanna, lansând o linie fashion care va purta numele Fenty.
Mai mult de atât, este pentru prima dată în istoria sa când LVMH crează de la zero o marcă, ceea ce reprezintă o schimbare istorică. Fenty este primul brand lansat de grupul LVMH de la fondarea casei Christian Lacroix din 1987. Renumitul brand de lux este venerat pentru menținerea celui mai înalt nivel de îmbrăcăminte de lux, accesorii și design, dar și pentru costurile piperate ale articolelor vestimentare.
Rihanna, în primul cover digital pentru revista Times Style Magazine. Artista lansează o colecție cu LVMH
Rihanna discută prima dată despre noua ei casă de modă, în colaborare cu LVMH, într-o poveste digitală de mare amploare publicată de revista T: New York Times Style Magazine.
Pentru pictorialul de excepție în care apare, solista a dezvăluit colecția de haine pe care o va lansa curând. Rihanna apare îmbrăcată cu articole vestimentare și accesorii din noua sa linie fashion Fenty.
În fotografiile impresionante realizate de cei de la Times Style Magazine, Rihanna poartă cămașă cu mânecă împletită din bumbac (600 de dolari), corset rochie rosie din bumbac (990 dolari), cercei din alamă cu cristale Swarovski ( 420 dolari), pantofi din piele de vițel (670 de dolari).
Totodată, Rihanna a vorbit despre noua sa linie de haine, dezvăluind lucruri mai puțin știute despre ea până acum.
„Am evoluat încet în lumea modei. Nu am vrut doar să-mi pun numele pe ceva și să-mi vând licența. Sunt foarte impresionată, așa că am vrut să iau totul încet și să câștig respectul ca designer”, a declarat Rihanna.
Noua colecție Fenty va apărea pe data de 29 mai și va fi unul dintre puținele branduri de lux care se angajează să vândă în totalitate produsele online.
‘Nu există planuri pentru prezentări, buticuri emblematice sau vânzări terțe prin magazine. Hainele noi se vor „lăsa” în fiecare lună pe site, similar modelului pionierat de brandul streetwear Supreme. Prețurile, care încep de la aproximativ 200 de dolari pentru un tricou și se ridică la aproximativ 1.500 de dolari pentru articolele de îmbrăcăminte superioară, sunt mai mici decât ale celorlalte mărci de lux pariziene. Este o modalitate nouă de a face lucrurile în modă, pentru că eu cred că în acest mod vor merge în cele din urmă’, a spus Rihanna, care a pus bazele acestei strategii și a colectării de îmbrăcăminte, pantofi și bijuterii.
Sursa: nytimes.com.