Fashion

Tot ce trebuie să știi despre casa de modă Fenty, fondată de Rihanna în colaborare cu LVMH

adelina.duinea
May 21, 2019 15:01 PM

Întâi a colaborat cu brandurile River Island și Puma! Apoi și-a lansat propriile branduri de cosmetice și lenjerie intimă, Fenty Beauty și, respectiv, Fenty Savage.

Tot ce trebuie să știi despre casa de modă Fenty, fondată de Rihanna în colaborare cu LVMH

Acum, Rihanna face saltul către lumea modei odată cu fondarea brandului de lux Fenty, sub aripa conglomeratului de modă LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy).

Fenty este primul brand lansat de grupul LVMH de la fondarea casei Christian Lacroix din 1987. Iată tot ce trebuie să știi despre ultimul proiect al artistei!

Citește și: Rihanna, în primul cover digital pentru revista Times Style Magazine, pentru lansarea casei de modă Fenty

CÂND SE LANSEAZĂ PRIMA COLECȚIE?

Brandul de lux își va lansa prima colecție în Paris, într-un centru comercial temporar, pe 24 mai. Cinci zile mai târziu, pe 29 mai, colecția va fi disponibilă și online.

Pe contul personal de Instagram, artista a publicat și un teaser, alături de trei ținute aparținând viitoarei sale colecții.

 

View this post on Instagram

 

FENTY.com

A post shared by FEИTY (@fenty) on

Imaginile surprind mult așteptatele articole vestimentare și accesorii create de artistă. Fotografiată de către T Magazine pentru prima copertă digitală a revistei, Rihanna este surprinsă în trei ansambluri diferite.

 Casa Fenty scrie istorie ca primul brand de lux fondat și deținut de o femeie de culoare.

CE MĂRTURISEȘTE ARTISTA DESPRE COLECȚIE?

„Ești negru oriunde mergi. Nu știu dacă e de bine sau de rău, dar eu mă iubesc așa cum sunt. Așa că îmi pare rău de cei cărora nu le place acest lucru. Asta vor vedea întâi de toate. Chiar înainte să-mi audă vocea.

Mai sunt și alți factori, însă. Sunt tânără. Sunt nouă în lumea modei. Sunt femeie. Nu-mi voi cere scuze pentru niciuna dintre aceste „caracteristici” și nici pentru opiniile mele. Conduc o companie. Asta am venit să fac.

Știu că nu mă aflu în această poziție pentru că sunt negresă, ci pentru că am multe de oferit. În asta s-a investit. Iar faptul că sunt negresă este doar atât, un fapt”, a declarat artista pentru T Magazine, potrivit Elle.com.

„Întreaga lume o cunoaște pe Rihanna pentru cântăreața de succes care este, dar parteneriatul nostru mi-a oferit șansa să descopăr un adevărat antreprenor, un veritabil CEO și un formidabil lider”, mărturisește Bernard Arnault, președintele și CEO-ul LVMH.

„Pentru a o susține pe Rihanna în fondarea Fenty Maison, am reunit o echipă talentată, multiculturală, susținută de resursele grupului LVMH.”

„Femeile sunt forțe ale acestui pământ. Suntem multifațetate, complexe, vulnerabile și totuși extrem de puternice. Fenty vorbește cu toate variabilele acestea”, mai mărturisește artista, potrivit Harper’s Bazaar.

„Uneori vreau să fiu supusă, alteori să dețin controlul, iar în majoritatea timpului îmi doresc să fiu ambele. Era imperativă crearea unei linii versatile care să ne îmbrățișeze și celebreze calitățile și imperfecțiunile. Abia aștept să văd lumea purtându-mi hainele!”