Moda în era Youtube-ului. Naomi Campbell și Marc Jacobs au îmbrățișat acest nou trend

ioana pana
July 28, 2019 02:00 AM

Înclinația individului modern spre platforme foto-video asemenea Instagramului și Youtube-ului nu este vreo noutate, însă nici ceva de condamnat.

Pe aceeasi tema10 cele mai bine plătite actrițe în anul 2019

Astfel de rețele sociale nu numai că ajută la răspândirea informației într-un mod mai rapid și de ce nu, mai creativ, ci și oferă spectatorului prilejul simultaneității, al senzației că trăiește și simte ceea ce simte creatorul de conținut în același timp cu el. În acest mod au luat naștere vlogurile zilnice, „Get Ready With Me”-urile, și bineînțeles, personajele care sunt starurile lor.

Moda în era Youtube-ului. Naomi Campbell și Marc Jacobs au îmbrățișat acest nou trend

Totuși, ce este și mai surprinzător, este așa-zisul „fenomen migrator” al vedetelor deja bine-cunoscute, pe platforma Youtube. Modelul Karlie Kloss are un canal de succes -Klossy-.

Videoclipurile surprind experiențele inedite din viața ei, „24 Hours in Portugal”, „How I Trained for a Half Marathon in 30 Days”, dar și oferă detalii despre lifestyle-ul său, „Winter Weekend Skincare Routine”. Așadar, Youtube-ul a creat un nou soi de influenceri.

Naomi Campbell și Marc Jacobs s-au alăturat acestui mediu

Naomi Campbell și Marc Jacobs sunt, pesemne, cele mai glamouroase personalități care s-au alăturat recent acestui mediu. Canalul modelului în vârstă de 49 de ani numără nici mai mult nici mai puțin de 275.000 de abonați acumulați pe parcursul a șapte luni de videoclipuri regulate. Subiectele atinse de ea variază de la „Whole Foods Shopping with Naomi”, până la „33 Memorable Walks From My 33-Year Career”, așadar fanii au o vedere de ansamblu cu privire la ce înseamnă cu adevărat să fii Naomi Campbell.

Marc Jacobs, pe de altă parte, a încărcat pe canalul oficial al brandului eponim, un videoclip intitulat „Marc Jacobs Learns How To Drive and Goes Car Shopping”. Nu știm dacă acest pas marchează debutul designer-ului în lumea vloggingului, însă trebuie să recunoaștem că videoclipul este savuros de vizionat din prima, până la ultima secundă.

Publicațiile de renume pe Youtube

Publicațiile de renume nu au ratat nici ele integrarea în această lume nouă. Fiecare având un canal distinct, cu un conținut cât mai original și interactiv pentru fani, discută subiecte de actualitate, prezintă interviuri cu personalități din lumea glossy, sau chiar creează serii de videoclipuri care să țină publicul în priză. „73 Questions”, „In The Bag” și „Beauty Secrets” sunt doar câteva dintre cele mai populare serii ale lansate pe canalul Youtube al revistei Vogue. Harper’s Bazaar este cunoscut pentru „Nighttime Routine/ Go to bed with me”, în timp ce Glamour se concentrează pe discutarea unor probleme mai serioase de factură culturală, socială sau politică.