Fashion

Gucci își va prezenta colecția într-o transmisiune live ce va ține 12 ore

iulia.statie
July 8, 2020 18:10 PM

Multe alte brand-uri au optat pentru prezentări de modă virtuale, iar directorul creativ de la Gucci, Alessandro Michele, a dezvăluit în sfârșit planurile sale pentru ultima zi de la Milan Digital Fashion Week, anume 17 iulie.

Pe aceeasi temaCampania Gucci AW19, o mini capodoperă cinematografică

Gucci, un nou concept privind show-urile

Gucci își va prezenta cea mai nouă colecție, numită ‚Epiloque’, printr-o transmisiune specială live ce va dura 12 ore și va putea fi urmărită pe diferite platforme online din toată lumea. Michele a explicat în trecut că această colecție va servi ca un capitol culminant al ultimului show, numit ‚An Unrepeatable Ritual’. Spectacolul va prezenta ce se întâmplă în spatele scenei la prezentările de modă, punând în valoare munca designerilor și ale croitoreselor.

Epilogue va lua loc unde, tradițional, ar trebui să fie lansată o colecție cruise. Într-un anunț făcut în luna mai, directorul creativ a anunțat că brand-ul Gucci se va depărta de calendarul tradițional de la fashion week și va opta pentru doar două prezentări de modă pe an.

Alessandro Michele a redus prezentările de modă Gucci

„Acum că știm că tot ce făceam era mult prea furios, călătoria noastră era mult prea prefăcută…Am decis să construiesc un nou drum, departe de termenii pe care industria noastră i-a consolidat. O să ne întâlnim doar de două ori pe an, pentru a împărtăși noi capitole ale unei noi povești. Capitole dezordonate, vesele și libere ce vor fi scrise cu reguli amestecate, în locuri noi și pe platforme de comunicare.”, a scris designerul.

„Sunt pasionat când vine vorba despre prezentările de modă, însă am putea să le vedem dintr-o postură diferită. Aceasta este o sugestie pe care am primit-o din experiența nouă trăită.”, a adăugat Michele.

Modelată de o echipă ce face parte din biroul de design al lui Michele, Epilogue promite să aducă o concluzie extrem de provocatoare cu o colecție unificată, menită să schimbe drastic toate tradițiile din lumea modei. Prezentarea live va ține 12 ore și va putea fi urmărită pe site-ul oficial Gucci, dar și pe platforme online cum ar fi Youtube, Twitter, Weibo, dar și aplicația Gucci. Acest nou design al prezentării va aduce o oportunitate către inovare și explorare, concepte ce nu îi sunt străine lui Michele.