Fashion

Primele colecții Resort ale acestui sezon. Iată ce ne prezintă marile case

ioana pana
November 23, 2018 07:00 AM

Pare că ultimul Fashion Week a fost acum o eternitate și mai avem de așteptat încă pe atât până la următorul. Totuși, vestea bună este că mijlocul lui noiembrie ne aduce ca în fiecare an propunerile designerilor pentru colecțiile Resort.

Primele colecții Resort ale acestui sezon

Balenciaga Resort 2019

În această colecție, Demna Gvasalia trage un semnal de alarmă împotriva inițiativelor lui Trump de a defini cele două genuri prin gențile tote supradimensionate, disponibile în roz și albastru, cu simbolurile celor două sexe unificate. „În general îmi place să includ mesaje care merită și trebuie împrăștiate” a spus el. Inițiativa sa activistă s-a materializat și prin crearea de piese ce promovează fluditatea de gen prin și nu pot fi încadrate în categoriile Men/ Women.

Alexander McQueen Resort 2019

McQueen rămâne în același registru al pieselor și texturilor clasice. Corsete din piele, volane din dantelă la mâneci sau la terminațiile rochiilor, linii adânci și feminine ale decolteului, cam despre asta este vorba în colecția Resort a sezonului acestuia.

Marc Jacobs Resort 2019

Grunge is back and it’s better than ever! La prima vedere, toate piesele arată de parcă au fost scoase dintr-un film cu adolescenți din anii 90. Ce este și mai interesant, este că în 1992, când designerul lucra pentru Perry Ellis a lansat o colecție în aceeași sferă grunge care nu a fost deloc apreciată, ba chiar Marc Jacobs a fost dat afară din postul său imediat după. Acum, pentru Resort 2019, el a reiterat piese din acea veche și vestită colecție, făcându-le să pară contemporane.

Burberry Resort 2019

Asemenea lui Alexander McQueen, și Burberry pare să păstreze o linie clasică în direcția creativă. Totuși, printre fustele midi plisate și faimoasele trench-uri s-au mai strecurat și piese cu volume supradimensionate, îndrăznețe, în portocaliu puternic sau cu print camouflage. Această versatilitate în viziune este datorită lui Riccardo Tisci, noul director creativ al casei, care pare să poată integra elemente noi, actuale și wow, fără a pierde semnătura clasică a brand-ului.