Fashion

Un alt scandal în lumea modei - Designerul Gosha Rubchinskiy este implicat

ioana pana
December 13, 2018 12:43 PM

La nici trei săptămâni după controversa ce implica Dolce&Gabanna, când marele brand italian a trebuit să anuleze un show în Shanghai din cauza unor campanii publicitare rasiste, un nou scandal a apărut în industria modei.

Un alt scandal în lumea modei- Designerul Gosha Rubchinskiy este implicat

Designerul de streetstyle Gosha Rubchinskiy este acuzat de faptul că a cerut poze în ipostaze indecente unui adolescent de 16 ani. Băiatul, Jan Silfverling, a postat conversația sa cu designerul pe Instagram, pozele fiind rapid preluate de contul Diet Prada. „Trimite-mi acum o poză cu tine în baie”, „Du-te acum la baie și dă-mi rapid o poză.” sunt doar două dintre mesajele pe care Gosha i le-ar fi dat băiatului. După ce acestea au devenit virale, un alt bărbat, a cărui identitate rămâne nedezvăluită, a confirmat că și lui designerul i-a cerut în număroase rânduri poze în ipostaze explicite.

Acuzații îngrijorătoare

Un reprezentant al casei a răspuns acuzațiilor, spunând că mesajele sunt scoase din context și că Gosha face de foarte mult timp castinguri via Instagram, deci probabil pozele în lenjerie intimă cerute aveau scopul de a-l face pe designer să înțeleagă exact care sunt proporțiile corporale ale băiatului, în scopul unei viitoare colaborări.

Branduri precum Comme des Garçons și Adidas, cu care Rubchinskiy a colaborat în trecut au declarat deja că sunt îngrijorate de acuzațiile făcute. Adrian Joffe, președintele CDG, a spus că informațiile pot fi distorsionate foarte ușor prin social media, iar din acest motiv va aștepta ca adevărul să iasă la iveală pentru a se pronunța. Adidas, totuși, a luat tot acest scandal foarte în serios, declarând că investighează personal cazul și plângerile făcute.

Gosha Rubchinskiy este un brand rusesc de streetwear care și-a construit viziunea în jurul aspectelor ce țin de țara mamă a designerului. Prima sa colecție, „Empire of Evil” a făcut referire la URSS în timpul Războiului Rece, în timp ce cea de-a doua, „Growing and Expanding” a fost prezentată chiar într-o biserică ortodoxă, transformată într-o sală de fitness, din suburbiile Moscovei. Acum, brandul este cunoscut pentru piesele „hyped” în rândul tinerilor, pe care le produce și comercializează.

#archiveGR

A post shared by ГОША РУБЧИНСКИЙ (@gosha_rubchinskiy_fan) on

#gosharubchinskiy #archiveGR

A post shared by ГОША РУБЧИНСКИЙ (@gosha_rubchinskiy_fan) on