Campania Gucci AW19, o mini capodoperă cinematografică
De la sezon la sezon, campaniile Gucci se întrec în extravaganță și viziune artistică. Dacă în trecut a fost vorba de extratereștii și de inspirații biblice, iată că pentru Toamnă- Iarnă 2019, directorul creativ Alessandro Michele și-a propus ceva mai concret. În videoclipul de puțin peste două minute este portretizată industria modei secolului trecut, prin ochii regizorului Glen Luchford.
Gucci Prêt-à-Porter- Campania Gucci AW19
Denumită Prêt-à-Porter, campania narează pregătirile și show-ul Gucci, în imaginarul modei dintre dintre anii ‘50 și ‘80. Având loc în Paris, videoclipul înglobează cele mai mari iconuri atât culturale și arhitecturale, cât și personalități de seamă din domeniu.
Într-o beatitudine în care coloana sonoră, efectele vizuale și hainele sunt în perfectă armonie, mașinile de epocă, coafurile exagerate, perlele, sacourile în carouri și deux-pièces-urile creează un univers unic, pe care doar casa Gucci ar fi putut să îl elaboreze.
Sezonul trecut, pentru SS19, Alesandro Michele a avut drept sursă de inspirație musicalurile anilor ‘40-‘50. În viziunea maximalistă caracteristică, și acel videoclip este definiția extravaganței.