Fashion

Campania Gucci AW19, o mini capodoperă cinematografică

ioana pana
July 16, 2019 13:57 PM

De la sezon la sezon, campaniile Gucci se întrec în extravaganță și viziune artistică. Dacă în trecut a fost vorba de extratereștii și de inspirații biblice, iată că pentru Toamnă- Iarnă 2019, directorul creativ Alessandro Michele și-a propus ceva mai concret. În videoclipul de puțin peste două minute este portretizată industria modei secolului trecut, prin ochii regizorului Glen Luchford.

Pe aceeasi temaCine este miliardarul care deține casele de modă Gucci, Saint Laurent, Balenciaga, Alexander McQueen și multe altele

Gucci Prêt-à-Porter- Campania Gucci AW19

Denumită Prêt-à-Porter, campania narează pregătirile și show-ul Gucci, în imaginarul modei dintre dintre anii ‘50 și ‘80. Având loc în Paris, videoclipul înglobează cele mai mari iconuri atât culturale și arhitecturale, cât și personalități de seamă din domeniu.

Într-o beatitudine în care coloana sonoră, efectele vizuale și hainele sunt în perfectă armonie, mașinile de epocă, coafurile exagerate, perlele, sacourile în carouri și deux-pièces-urile creează un univers unic, pe care doar casa Gucci ar fi putut să îl elaboreze.

Sezonul trecut, pentru SS19, Alesandro Michele a avut drept sursă de inspirație musicalurile anilor ‘40-‘50. În viziunea maximalistă caracteristică, și acel videoclip este definiția extravaganței.