Machiajul de vară: ce produse folosim pentru a obține glow-ul natural?

Odată cu sosirea verii și cu creșterea mercurului în termometre, parcă simțim nevoia să simplificăm toate aspectele vieții noastre. Și bineînțeles, primul loc în care căutăm să facem ajustări este chiar propria înftățișare.

Dacă se subînțelege că garderoba este prima țintă, „updatată” cu piese din materiale fluide, naturale, ce ne facem cu privire la rutina de make-up? Cum poate fi îmbunătățită, astfel încât să evităm un ten încărcat din cauza temperaturilor înalte?
Machiajul de vară: ce produse folosim pentru a obține glow-ul natural?
Aici ne vin în ajutor brandurile ce promovează machiajul natural, minimalist. Concentrându-se pe skincare, aceste companii au dezvoltat formule care să satisfacă nevoile diferitor tipuri de ten.
Milk Makeup a apărut în 2016 în New York, debutând pe piață doar cu o linie de rujuri. Acum, însă, există în jur de 150 produse lansate, iar brandul este disponibil în aproape toate magazinele Sephora din lume.
View this post on Instagram
Ce este cel mai special cu privire la acest brand? Produsele lor sunt vegane, naturale, fără parabeni, silicon, sau sulfați. Maniera simplistă în care acestea se aplică -fără pensule, sau bureței, astfel încat rutina de machiaj se va reduce la doar 10 minute- este ceea ce le cucerește pe multe dintre cumpărătoare.
Cele mai notabile produse
Cele mai notabile produse sunt Eye Pigment (fard de pleoape stick), Sunshine Oil (ulei de față stick), Blush Oil (blush lichid, stick). Toate acestea contribuie la un look fresh, natural și glowy, dând impresia unui ten sănătos și deloc încărcat.
View this post on Instagram
În mod similar, compania Glossier se ghidează după principiul „Skin first. Make-up second. Smile always”. Într-o notă mai conservatoare decât precedentul, Glossier nu are o gamă atât de largă de produse: bazându-se pe skincare, este mult mai probabil să achiziționezi un serum marca Glossier, decât un eyeshadow într-o nuanță îndrăzneață.
View this post on Instagram
Cele mai cunoscute produse ale brandului sunt Stretch Concealer (concealer cu acoperire medie), Milky Jelly Cleanser (cleanser gel), Boy Brow (creion de sprâncene) și Cloud Paint (blush lichid).
Dincolo de produsele care te cuceresc încâ de la prima vedere (sau testare), Glossier și-a câștigat mulți dintre fani cu ajutorul profiului de Instagram: plin de umor, cu fotografii și culori bine alese -vezi millennial pink-ul din sigla brandului-, contul a adunat nici mai mult nici mai puțin de 2 milioane de urmăritori.
Și acest lucru nu ar fi fost greu de ghicit, având în vedere că fondatoarea brandului este tânăra și carismatica Emily Weiss, cea care deține rubrica Into The Gloss în cadrul revistei Vogue.
Așadar, vara aceasta putem da o șansă unei aluri la limita dintre „machiată” și „nemachiată”. Cu ajutorul unor produse de specialitate, cu siguranță rezultatul va fi unul spectaculos.