Fashion

Matthew M. Williams este noul director de creație Givenchy

iulia.statie
June 16, 2020 14:17 PM

Designerul Matthew M. Williams a fost numit noul director de creație al casei de modă Givenchy, după cum au anunțat oficialii brand-ului. Acesta îi va lua locul lui Clare Waight Keller, prima femeie ce a fost numită director de creație a Givenchy, ce a început în 2017 și a decis să se retragă în aprilie.

Pe aceeasi temaAriana Grande este noua imagine Givenchy

Givenchy are un nou director de creație

Renaud de Lesquen, CEO și președinte Givenchy, a explicat: „Sunt convins că prin abordarea sa în ceea ce privește creativitatea și design-ul și colaborarea deosebită cu atelierele și echipele excepționale ale casei, Matthew va ajuta Givenchy să își atingă potențialul maxim.”

Williams a adăugat și el că este gata să preia cârma într-un timp pe care lumea nu l-a mai cunoscut până acum. „Vreau să transmit un mesaj plin de speranță, împreună cu comunitatea și colegii mei, intenționez să contribui la această schimbare pozitivă.”, a zis aceasta.

Matthew este din California, în vârstă de 34 de ani și și-a fondat propriul brand, 1017 Alyx 9SM în 2015. Un an mai târziu, el era nominalizat pentru premiul ‚Young Fashion Designer’ la LVMH și câștiga notorietate datorită acestui lucru. El a mai lucrat cu câteva personalități mari din industrie, cum ar fi Lady Gaga, care Lady Gaga, Kanye West și Virgil Abloh. Brand-ul său este cunoscut pentru accesorii dar și pentru piesele de streetwear făcute în colaborare cu brand-uri cum ar fi Stussy.

 

View this post on Instagram

 

Matthew M. Williams, Givenchy’s new Creative Director, shot by Paolo Roversi.

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial) on

Anunțul vine într-un moment în care industria modei este în continuă schimbare. Pandemia de covonavirus a schimbat total calendarul industriei modei pe care îl cunoșteam, transformând complet viziunea privind sezoanele. Pe lângă acest lucru, mișcarea Black Lives Matter a adus la lumină inegalitățile rasiale din întreaga industrie, inclusiv cele ce au loc la nivel de brand-uri.

În ultimii ani, LVMH, compania ce deține Givenchy, a făcut mișcări pentru a pune oameni de culoare la cârma unor brand-uri cunoscute, cum ar fi Rihanna la Fenty și Virgil Abloh la Louis Vuitton. Pe măsură ce lumea modei se schimbă, există o speranță că aceia ce vin noi să creeze noi medii propice pentru diversitate, ce vor avea un impact pozitiv per ansamblu.