News

Versace, cel mai influent brand de lux de la Gala Met 2019

adelina.duinea
May 17, 2019 15:12 PM

Casa de modă Versace ocupă prima poziție în topul brandurilor cu cea mai ridicată Valoare a Impactului Media (MIV).

Expoziția „Camp: Notes on Fashion”, organizată anul acesta de Institutul de Costume din cadrul Muzeului Metropolitan de Arte din New York, a reunit unele dintre cele mai extravagante apariții din istoria galei.

Îmbrăcând opt dintre invitații VIP ai evenimentului, printre care s-au numărat Kylie și Kendall Jenner, Jennifer Lopez, Serena Williams și Lupita Nyong’o, Versace a întrecut celelalte case de modă în numărul de creații originale apreciate de public.

Versace, cel mai influent brand de lux de la Gala Met 2019

Pe platformele de socializare, brandul de lux a publicat și o serie de clipuri cu întreg procesul de realizare a articolelor vestimentare purtate de celebrități pe covorul roșu al galei.

În total, Met Gala a strâns 613 milioane de dolari din impactul media avut. 62,9 milioane de dolari au fost obținute datorită artistei Lady Gaga, în mare, grație celor trei ținute Brandon Maxwell, schimbate în decursul a 15 minute.

Pe locul doi, cu 36,8 milioane de dolari obținute din impactul media, s-a poziționat cântărețul de origine britanică Harry Styles, care a purtat o ținută Gucci.

Imediat apoi, pe locul trei, cu 33,6 milioane de dolari, se află nimeni alta decât Kim Kardashian într-o ținută Thierry Mugler.

În topul primelor cinci branduri s-au aflat: Versace (sponsorul anului 2018), Gucci (sponsorul anului 2019 – cu 39,1 milioane de dolari MIV), Dior (25,5 milioane de dolari MIV), Moschino (23,3 milioane de dolari MIV) și Balmain (17,6 milioane de dolari MIV).

Kylie Jenner a avut cea mai apreciată postare din cadrul evenimentului, cu 9,2 milioane de like-uri și 58,1k de comentarii, potrivit Launchmetrics, citat de WWD.

De asemenea, difuzarea online a galei a adunat 115,1 milioane de dolari MIV. Social media a adunat 81,2 de procente din totalul de 372,2 milioane de dolari MIV, anul acesta.