Fashion

Noua colecție Mugler: reinventare și senzualitate 

iulia.statie
October 24, 2020 16:31 PM

Chiar dacă am avut parte de mai puține prezentări de modă anul acesta, ar trebui să vedem partea plină a paharului și să ne bucurăm pentru faptul că toți creatorii de modă și-au folosit creativitatea pentru prezentările digitale, experiențe ce ar fi imposibil de pus în practică în viața reală.

Pe aceeasi temaBikinii din denim care au creat controverse: „Sunt buni pentru Beyonce, Rihanna și Lady Gaga, dar nimeni altcineva”

Colecția Mugler pentru primăvară 2021 Ready-to-Wear

Bineînțeles, Mugler din nou a depășit așteptările prin hainele extrem de senzuale, dar și experiența fantezistă. Film de modă, videoclip muzical și aventură fantezistă, noua colecție a luat viață oferindu-ne viziunea directorului creativ, Casey Cadwallader.

Le-am putut vedea pe Bella Hadid, dar și pe muza Debra Shaw, modelul plus size Ariish Wol, având parte de un cast extrem de diversificat, o idee briliantă ținând cont de ultimele probleme ale industriei și de dorința de a susține diversitatea, prin concepția pentru „toate sexele, toate rasele, toate dimensiunile”.

Nu a lipsit estetica dramatică, prin body-urile decupate, decolteurile ample, asimetrice, decupajele fanteziste și rochiile senzuale. Cadwallader s-a inspirat din colecția haute couture de primăvară din 1999 al creatorului Thierry Mugler, adăugând nuanțe nude pentru a se putea potrivi cu direcția întunecată a colecției.

Este de înțeles că atunci când vorbim de Mugler, vorbim de creații teatrale, vizionare și în același timp senzuale, brand-ul mizând pe sex appeal și pe un nou „the new cool”, cu ținute incitante, unde decupajele intrigante nu lipsesc, iar jocul vizual de nude și negru dă impresia de goliciune.

Pentru a marca o nouă eră, Mugler trece la un model de see-now-buy-now începând din februarie, iar această colecție reprezintă doar un preludiu, videoclip-ul filmat servind la promovare. Este clar că există o reinventare, iar, Cadwallader depune eforturi mari pentru aprovizionare cu materiale sustenabile. Mai mult, el lucrează și la scăderea prețurilor pe care creațiile le au. „Există multă energie în oamenii tineri ce vor să cumpere Mugler.”, spune el, motivându-și deciziile ce se bazează pe tendința de a crea colecții sustenabile, dar și ce sprijină diversitatea, lucruri pe care le-am văzut în ultima vreme la mai mulți designeri.