Criticii spun că ideea sticlei de parfum a lui Kim Kardashian este o copie în cascadă

Zilele acestea, presa de modă din întreaga lume a vorbit despre un singur lucru: parfumul pe care îl va lansa Kim Kardashian și sticla „nemaivăzută”, făcută după tiparul corpului ei.

În timp ce fanii ei erau entuziasmați și aplaudau curajul lui Kim, criticii cei mai activi din social media, alias @diet_prada, au făcut un pas în spate și au atras atenția că ideea lui Kim Kardashian nu este chiat atât de originală.
Asta pentru că prima sticlă de parfum care avea forma unui corp de femeie a fost creată de Elsa Schiaparelli, în 1937, pentru parfumul „Shocking”, idee preluată apoi și de Jean-Paul Gaultier în 1993, pentru fragranța „Classique”.
Însă ceea ce nu a spus nimeni, din păcate, – iar asta demonstrează încă o dată că instinctul de turmă nu s-a diluat deloc – este faptul că Kim Kardashian a venit, totuși, cu ceva nou: și-a folosit propriul corp ca model pentru sticlă, și nu unul standard, stilizat.
Kim Kardashian, între curaj și emfază
Iar asta ridică altă problemă la fileul criticii: are Kim un acces de aroganță? S-a contaminat de megalomanie? Vrea să sublinieze ceea ce toți știu deja, și anume că are un corp perfect?
Nu știm. Cum nu știm nici dacă inițiativa ei va fi apreciată de curentele feministe, pentru că, pe de o parte, a avut curajul de-a pune la dispoziția oricui o copie în miniatură după trupul ei, iar pe de altă parte, încurajează ideea de perfecțiune, care nu este văzută cu ochi buni de curentele activiste din fashion.
Ups?