Beauty

Noul trend la Hollywood: vedetele își constuiesc adevărate imperii de wellness!

irina.letitia
February 13, 2020 16:43 PM

Poosh, Goop, Honest, Kora, îți spun aceste nume ceva? Sunt companiile de beauty și wellness ale celebrităților care s-au reprofilat într-un domeniu extrem de bănos. Gwyneth Paltrow, Jessica Alba, Kourney Kardashian și Miranda Kerr sunt doar câteva dintre vedetele care  își constuiesc adevărate imperii de wellness!

Noul trend la Hollywood: vedetele își constuiesc adevărate imperii de wellness!

Așadar, de la actorie și modelling sau reality show pare să nu fie decât un pas. Desigur, lucrurile nu stau chiar așa, însă vedetele care și-au reorientat activitatea către zona de wellness au demonstrat că este un business cel puțin la fel de profitabil.

In 2015, Jessica Alba era denumită cea mai bogată femeie care a reușit pe cont propriu să ridice o afacere – ”richest self-made” – în valoare de 200 de milioane de dolari la momentul acela.

Actrița a pus bazele companiei Honest  în anul 2011. Aceasta comercializează o serie de produse de wellness, de la creme, uleiuri, scutece, ce promovează ideea de bun și sănătos. Denumirea pune accent tocmai pe filozofia brandului, care oferă produse alternative de îngrijire a pielii (pornind de la cele pentru bebeluși) cu ingrediente sănătoase și non-invazive.

Jessica Alba - The Honest Company Foto: facebook
Jessica Alba – The Honest Company Foto: facebook

 

In doar câțiva ani, Jessica a devenit milionară grație produselor Honest.

Gwyneth Paltrow este un alt nume celebru, foarte în vogă acum! Actrița a renunțat temporar la activitatea de bază și s-a reorientat către un domeniu extrem de prolific, devenind un adevărat guru wellness.  The Goop este cel mai nou și de succes proiect al vedetei, care i-a adus până acum aproximativ 250 de milioane de dolari.

Cu ce se ocupă? Gwyneth însăși a definit brandul drept ”un brand de lifestyle modern”. Goop este o platformă de wellness, despre tot și toate, ce promovează un stil de viată sănătos. De la selectarea și testarea de produse, până la experiențe și discuții despre stilul de viață, totul se regăsește pe Goop, care mai nou are și propriul documentar pe Netflix.

Kourney Kardashian a lansat site-ul poosh.com în 2019, având la bază aceeași idee a unui stil de viață sănătos. Pe site-ul său, vedeta media ne împărtășește ce și cum mânâncă, ce rutină de sport are, stilul de design interior, vacanțe  și care sunt produsele sale favorite de beauty. Bineînțeles, Kourtney și comercializează o serie de produse realizare în colaborare cu alte branduri.

Kourtney Kardashian Poosh Foto:facebook
Kourtney Kardashian Poosh Foto:facebook

 

Incă de la lansare, Poosh avea peste 2 milioane de urmăritori pe Instagram.

Un alt nume faimos care s-a alăturat valului de antreprenoare în zona wellnes este Miranda Kerr. KORA Organics, brandul fondat de celebrul model, realizează produse cosmetice ce folosesc doar ingrediente naturale și organice, certificate, de origine 100% australiană. Produsele sale sunt vândute în peste 400 de magazine din Australia, precum și pe platforma online net-a-porter.com

Miranda Kerr Kor Cosmetics Foto: facebook
Miranda Kerr Kor Cosmetics Foto: facebook

 

Inainte de a fonda compania, Miranda a urmat un curs de 18 luni, de nutriție și psihologia sănătățiila Academy of Natural Living, din Cairns, Australia.  Așa cum modelul a declarat, mare parte din produse au fost realizate după propriile sale nevoi, din dorința de a folosi produse organice certificate, pe care nu le găsea pe piață.