News

Rihanna a lansat prima colecție a casei sale de modă Fenty, sub aripa conglomeratului LVMH

adelina.duinea
May 25, 2019 13:31 PM

Săptămâna trecută, pe 22 mai, Rihanna a lansat prima colecție a casei sale de modă Fenty, sub aripa conglomeratului LVMH (Moët Hennessy • Louis Vuitton). Fiecare piesă este, fără îndoială, o bucățică din ea și din stilul care a consacrat-o.

Pe aceeasi tema5 podcasturi de modă pe care trebuie să asculți

Citește și: Rihanna, în primul cover digital pentru revista Times Style Magazine

La acest moment, piesele sunt disponibile într-un magazin temporar în capitala modei, Paris. De la Fenty X Puma și Savage X Fenty la Fenty Beauty, artista în vârstă de 31 de ani și-a construit treptat, dar sigur, un nume în industria modei și a frumuseții.

Rihanna a lansat prima colecție a casei sale de modă Fenty, sub aripa conglomeratului LVMH

Rihanna continuă să fie extrem de apreciată pentru gândirea inovatoare care i-a garantat succesul în acest domeniu. Angajamentul ei față de celebrarea diversității și a inclusivității a ajutat-o să cucerească universul presei feminine, modei și frumuseții.

Brandul ei Fenty Beauty a lansat 40 de nuanțe de fond de ten, mișcare fără precedent în aria produselor cosmetice. Mai mult decât atât, colecția sa de lenjerie intimă Savage X Fenty a celebrat femeia și trupul ei cu produse create pentru fiecare dimensiune.

Citește și: Rihanna urmează să lanseze un nou album în anul 2019

Rihanna este, totodată, o stea a covorului roșu, întotdeauna purtând ținute unice, fresh și sofisticate. Așa cum spune internetul, „Orice outfit este urât până decide Rihanna că nu este”.

Așadar, la anunțul conglomeratului de modă LVMH că va colabora cu artista pentru fondarea unui brand de lux numit Fenty, fanii Rihannei nu și-au mai încăput în fire de fericire. Actrița este CEO-ul și directorul artistic al casei. Rihanna scrie din nou istorie ca prima femeie de culoare aflată la conducerea unui brand LVMH.

Citește și: Controversă stârnită de brandul Calvin Klein! Care a fost răspunsul companiei?

Colecția va fi disponibilă la nivel mondial din data de 29 mai. Piesele stabilesc un „șablon” al brandului, atitudinea acestuia, piesele statement, precum și materialele favorite. Prima colecție este bine structurată, precisă și utilitară, numeroase siluete inspirate din moda masculină. Bijuterii, ochelari de soare și sandale vor fi de asemenea disponibile.

Imagini de la lansarea colecției în GALERIA FOTO!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Highlight Fashion (@highlight__fashion) on

Sursă: www.fashionista.com