Fashion

Rihanna își va lansa propria colecție de haine high fashion

ioana pana
January 23, 2019 00:00 AM

La un an de la lansarea colecției de make-up Fenty Beauty, care a fost un real succes atât în România, cât și peste hotare, Rihanna are în plan să creeze propria sa linie de haine luxury.

Aceasta va fi parte din conglomeratul LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, de care aparțin doar case cu o istorie impresionantă precum Marc Jacobs, Christian Dior, Louis Vuitton și Fendi.

Rihanna își va lansa propria colecție de haine high fashion

Totuși, nimic nu este confirmat încă, nici de conglomerat, nici de artistă. Zvonurile sunt puse pe baza unei fotografii apărute în urmă cu câteva zile în care Rihanna purta niște ochelari de soare inscripționați “Fenty”. Să fie aceștia un prototip ai unei viitoare colecții? Rămâne de văzut.

Rihanna partied in NYC on Jan 14 wearing: ▪️ mystery sunglasses with the „FENTY” logo ▪ @vetements_official Spring 2015 blazer (sold out) ▪ @maisonmargiela mesh bodysuit ($480) ▪ @citizensofhumanity „Avedon” skinny jeans ($198) ▪ @savagexfenty mesh and lace bra ($54) ▪ @dior „DiorAddict Lockbox” bag (from €3,400) ▪ @balenciaga „Knife” ankle boots ($1,290) ▪ @jacquieaiche x @mrbrainwash „Life is Beautiful” necklace (price upon request) ▪ @jacquieaiche custom emerald necklace (similar pictured) ▪️ @jacquieaiche emerald crescent necklace ($7,750) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ? Shop available pieces on the blog [link in bio] ? via @papculture – #rihanna #vetements #maisonmargiela #margiela #citizensofhumanity #savagexfenty #savagex #dior #balenciaga #jacquieaiche #mrbrainwash #jaxbrainwash

A post shared by Haus of Rihanna (@hausofrihanna) on Jan 15, 2019 at 8:04am PST

Acesta nu ar fi debutul artistei în industria modei.

În 2016, Riri și-a lansat colecția Fenty x Puma, o colecție de articole sport, la Paris Fashion Week. Aceasta a luat naștere în cadrul conglomeratului Kering, competiția lui LVMH.

Mai târziu, în 2018, aceasta a semnat linia de lenjerie Savage x Fenty, care a detronat brandul Victoria’s Secret, lider până atunci în vânzările acestui tip de articole. Atuul principal al acestei colecții a fost larga varietate de măsuri, de la 32A, până la 44DDD.

În urma tuturor acestor inițiative de succes, un brand high-fashion categoric nu s-ar lăsa mai prejos, mai ales dacă Rihanna va face ce știe cel mai bine: să își imprime personalitatea exuberantă în tot ceea ce creează.