Fashion

Scandal de proporții! Brandurile Topman și Pretty Little Thing, acuzate că înlocuiesc etichetele altor branduri cu propriile etichete

nicoleta.ispasescu
March 25, 2019 22:04 PM

Oh-oh! Brandurile britanice Topman și Pretty Little Thing au fost acuzate de mai mulți utilizatori Twitter că au scos etichetele altor branduri și au vândut articolele cu propriile etichete.

Vineri seară, un utilizator Twitter a postat pe social media o fotografie cu o pereche de pantaloni de trening Pretty Little Thing, cu următoarea descriere:

„Deci, Pretty Little Thing vinde pantaloni de trening de 6-12 lire sterline, cărora le taie etichetele, cu 20 de lire, adică produse pe care ei nici măcar nu le-au fabricat?”.

Imaginea pare să arate rămășițele unei etichete aparținând mărcii de îmbrăcăminte americană Fruit of the Loom.

Utilizatorul a postat, de asemenea, o imagine cu produsul respectiv, vândut pe Amazon. Pantalonii Fruit of the Loom erau la vânzare acolo la prețul de 5,75 lire sterline.

Brandurile Topman și Pretty Little Thing, acuzate că înlocuiesc etichetele altor branduri cu propriile etichete

Postul potrivit căruia brandurile Topman și Pretty Little Thing înlocuiesc etichetele altor branduri cu propriile etichete a fost distribuit de vineri de peste 10.000 de ori și a primit peste 41.000 de aprecieri, de la alți utilizatori Twitter.

Ei au mai postat, de asemenea, și alte fotografii, cu piese vestimentare aparținând altor branduri care se pare că fac același lucru.


Un alt utilizator a postat o fotografie cu o rochie, pe care susținea că a cumpărat-o de la Pretty Little Thing, dar care avea, însă, eticheta altui brand  atașată.

„Nu este prima dată…am comandat o rochie de la ei și tot ce au făcut a fost să acopere eticheta cu un sticker, dar au păstrat-o și pe cea veche. Mi s-a spus să nu o returnez, ci să o arunc”, a scris utilizatorul în descrierea fotografiei.


Un utilizator s-a filmat în timp ce tăia eticheta unui produs Pretty Little Thing, pentru a dezvălui o altă etichetă, a unui alt brand, pe dedesubt.

În ceea ce privește brandul Topman, fotograful Alex Hughes a distribuit o fotografie cu un hanorac alb brodat, vândut de brandul britanic, care avea resturile unei etichete Fruit of the Loom.

„Având în vedere faptul că am plătit 30 de lire sterline, nu cred că este corect pentru că hanoracul probabil a costat 8-12 lire, iar ei doar l-au brodat și i-au umflat prețul”.