General

Sfaturi pentru organizarea unei petreceri corporate

Verdict.ro
November 11, 2021 17:24 PM

Cu toții iubim petrecerile. Sunt acele întâlniri între prieteni sau chiar între persoane necunoscute, în care dansul, voia bună, mâncarea delicioasă și socializarea reușesc să contureze seri de neuitat.

Petrecerile reprezintă un instrument folosit din ce în ce mai des în cadrul companiilor cu mulți angajați, deoarece reușește să bifeze numeroase avantaje, solidificând relațiile dintre cei care lucrează în companie. Organizarea frecventă a petrecerilor corporate poate să :

  • Îmbunătățească imaginea companiei. Angajaii sunt, în general, ambasadori foarte buni ai unui brand. Dacă sunt mulțumiți de activitățile din cadrul companiei tind să o promoveze în comunitate;
  • Ofere relaxare pentru angajați, ceea ce poate să contribuie în mod decisiv la productivitate;
  • Dezvolte relațiile cu diverși parteneri. Petrecerile corporate nu trebuie să fie organizate doar pentru angajați. De multe ori este bine să fie invitați și partenerii, cu care se poate lega o relație din ce în ce mai strânsă;

Practic, organizarea ocazională a unei petreceri corporate poate să ajute la productivitatea întregii companii și la obținerea unor angajați și a unor colaboratori fericiți.

Cum organizezi o petrecere, însă?

Dacă ești persoana responsabilă cu organizarea petrecerii, misiunea ta s-ar putea să fie destul de dificilă. Este foarte important să ții cont de fiecare mic detaliu, în așa fel încât toți invitații să plece 100% mulțumiți de ceea ce au trăit.

O petrecere reușită se bazează pe câteva elemente de bază:

  1. Locul în care este organizată. Alegerea locului este cea mai dificilă misiune. Este bine să optezi pentru un loc în care să ajungă toți invitații cu ușurință, care beneficiază de suficient de multe locuri de parcare și este deosebit. Poți opta fie pentru restaurante și săli de evenimente, fie pentru diverse locații în aer liber din afara orașului.
  2. Muzica. Nu există petrecere fără muzică. Dacă vei organiza mai multe petreceri de-a lungul anului, este bine să investești în sisteme de sonorizare care să fie prezente ori de câte ori apare nevoia de relaxare. Poți găsi boxe mari de vanzare pe care să le ții mereu în cadrul companiei. Nu doar boxele contează, însă. Muzica trebuie să creeze atmosfera, motiv pentru care este bine să angajezi un DJ profesionist sau o trupă. Este costisitor, însă poate să schimbe foarte mult modul în care se distrează angajații.
  3. Băutura și mâncarea. Evident, băutura și mâncarea contează, foarte mulți oameni fiind gurmanzi și căutând să guste cât mai multe delicii atunci când merg la un eveniment. Fiind o petrecere corporate, cea mai bună opțiune este un bufet suedez, care să îi permită fiecărei persoane să mănânce și să bea exact ceea ce își dorește.

Dacă reușești să bifezi aceste 3 elemente și să le faci cât se poate de atractive pentru toată lumea, petrecerea va fi una reușită și va reuși să genereze toate avantajele care pot duce compania pe culmile succesului.