Fashion

Trend alert: lănțișoarele personalizate

iulia.statie
August 20, 2020 17:01 PM

În ultimii ani, lănțișoarele personalizate cu nume au cunoscut un real succes în lumea modei, fiind purtate atât de celebrități, cât și prezentate pe podiumurile de modă. Atât articolele personalizate, cât și bijuteriile sunt un fenomen al stilului, pentru că oamenii adoră ideea de a deține o creație unică, ce îi reprezintă total.

Pe aceeasi tema5 piese vestimentare esenţiale pentru o vreme ploioasă

Lănțișoarele personalizate au revenit în trend-uri

Totuși, acest trend a luat naștere la începutul anilor 1980, în cultura hip hop. Un nou stil vestimentar, cultural, muzical se năștea în Bronx, Harlem și Queens, iar obiecte vestimentare cum ar fi perechile de sneakers și lănțișoarele de aur erau definitorii.

Atunci când vorbim de Moschino, ni se duce imediat gândul la bijuteriile personalizate atât cu numele, cât și cu logo-ul brand-ului. De-a lungul anilor, casa de modă a rămas fidelă acestor accesorii, de obicei alegând unele masive.

Mai ține minte cineva filmul Mean Girls? Dacă nu l-ați văzut de 1000 de ori, ei bine, trebuie menționat că Regina George purta un lănțișor personalizat cu inițiala numelui.

La Vivienne Westwood în colecția primăvară/vară 2020, designerul Andreas Kronthaler a ales un colier oversized personalizat.

Patricia Field, stilista serialului Sex and the City, a văzut acest tip de lănțișor peste tot în New York, în special în Harlem. Aceasta a decis să aducă această bijuterie și în show, iar de aici, totul este istorie. Accesoriul a fost numit ‚Lănțișorul Carrie’ și i-a devenit semnătură personajului principal. Deși trend-ul exista de mulți ani, acest serial a adus în atenția publicului bijuteria și, din păcate, el a fost atribuit show-ului, fără a ține cont de semnificația sa.

Kaia Gerber a fost deseori surprinsă purtând acest lănțișor personalizat cu numele ei.

La Lanvin pentru colecția toamnă/ iarnă 2013, bijuteriile personalizate au fost piesele centrale.

La începutul carierei sale, Nicki Minaj folosea imaginea de barbie, ba chiar, își numea fanii ‚barbs’. Pentru a finisa acest lucru, ea și-a achiziționat și un lănțișor masiv cu numele faimoasei păpuși.