Fashion

Ultima colecție a Miucciei Prada ca fiind singurul director creativ al brand-ului

iulia.statie
July 15, 2020 13:29 PM

Când Prada a anunțat în februarie că Raf Simons se va alătura ca și al doilea director creativ, nimeni nu știa exact cât de mult se va schimba lumea și industria modei.

Pe aceeasi temaBrandul de lux Prada, colaborare cu adidas. Iată toate detaliile

Colecția Prada primăvară 2021

Noua colecție a brand-ului, ce este ultima a designerului Miuccia Prada ca fiind singurul director creativ al casei de modă înainte ca Simons să i se alăture, este de data aceasta în format digital. Pentru a prezenta piesele, Prada a creat un film scurt numit ‚The Show That Never Happened’ ce se desfășoară în cinci capitole, fiecare fiind făcut de un alt fotograf.

Terence Nance, Joanna Piotrowska, Martine Syms, Juergen Teller și Willy Vanderperre au primit sarcina de a surprinde colecția Prada printr-un mod distinct și creativ. „Este o onoare să fiu întrebat dacă doresc să fotografiez și să filmez ultima colecție a Miucciei. Bărbații și femeile erau frumoși, eleganți și moderni. Mi-a plăcut să observ viziunea Miucciei și să încerc să o prezint în cel mai sincer mod posibil.”, a declarat Teller.

„Pe măsură ce vremurile devin mai complexe, hainele devin simple, ca niște mașinării pentru trăit și instrumente pentru desfășurarea activităților.”, a dezvăluit brand-ul despre noua colecție.

Colecția Prada, un mesaj antidot pentru complicațiile inutile

Mesajul designerului a fost unul simplu, dar puternic. Pandemia, criza economică și tensiunea socială, toate acestea au cuprins lumea și nimeni nu a putut să rămână indiferent, cu atât mai puțin un designer așa sensibil cum este Miuccia: „Cred că munca noastră ca și designeri este să facem haine pentru oameni. Aceasta este adevărata valoare a meseriei noastre, să creăm haine frumoase. În acest sezon, ne-am concentrat pe următoarea idee: este vorba despre haine, de a da valoare pieselor.”

„Hainele sunt simple, dar vin cu un concept de antidot pentru complicațiile inutile. Acesta este un moment ce necesită seriozitate, un moment pentru a gândi și a reflecta asupra lucrurilor. Pentru ce facem ceea ce facem, pentru ce este moda, pentru ce suntem aici? Cum poate ajuta moda o comunitate?”