
Uups! Aceeași idee de campanie la Jacquemus și Brandon Maxwell


Ultima campanie a lui Jacquemus ne-a bucurat extrem de tare, putând să vedem o parte personală a designerului, acesta folosindu-și bunica pe post de star în fotografii, ea demonstrând că vârsta este doar un număr atunci când vine vorba de stilul vestimentar. Totuși, deși ne-a plăcut foarte tare ideea, aceasta nu este autentică, văzând așa ceva și în trecut.
Uups! Aceeași idee de campanie la Jacquemus și Brandon Maxwell
În ultima campanie Jacquemus, alături de staruri precum Bella Hadid, faimosul designer a ales să facă o sesiune de shooting inedică cu bunica sa, Liline, ce a îmbrăcat piese vestimentare din colecția de primăvară 2020 pentru a ne dezvălui de unde are nepotul său gusturile rafinate în privința modei. Ținând cont de regulile de distanțare socială, aceste fotografii au o naturalețe aparte, fără a avea nevoie de o întreagă echipă de stiliști. Această campanie a fost extrem de specială pentru Jacquemus, ținând cont că prezentările de modă și campaniile de până acum erau extrem de bine puse la punct de echipe întregi de oameni, însă, acum, și-a dorit să meargă în aceeași direcție în care moda se schimbă.
Deși ne-am bucurat să o vedem pe Liline și să îi admirăm atitudinea, în 2018, pentru campania colecției de toamnă, Brandon Maxwell aducea în fața noastră un alt star bunică, Louise Johnson, cunoscută ca și Mammaw. La fel ca și acum, fotografiile erau făcute în cadre intime, renunțându-se la shooting-urile indoors și alegând locuri din natură. Pe atunci, designerul povestea că a făcut această alegere pentru că mereu le-a povestit tuturor cum a crescut într-un magazin de haine și cum acest aspect i-a influențat decizia de a merge spre această carieră în industria modei, dar și despre impactul pe care bunica sa l-a avut asupra sa. El a lansat și un videoclip cu mai multe poze ce îl arată în adolescență, însă, clip-ul se axează pe viața bunicii sale, ce lucra la un magazin de lux.
Deși lăudăm ambele idei și ne-am bucurat de shooting-urile inedite, fiind o extravaganță a designerilor ce ne-au obișnuit cu ineditul, nu putem să îi dăm credite, totuși, lui Jacquemus.
Uups!